Home-Made Cross baan

Wacht maar.. ik kom een keer op bezoek met mn savage, en dan is alles weer plat haha.

ik vind het wel erg gaaf dat je zomaar even een baan in je tuin kan maken.. zou ik ook wel willen..

nitrocar heeft ook een savage en die gaat het ook niet plat rijden :-)
want als je van de baan af rijdt over de afzetting dan kun je niet zo makkelijk veder rijden :-0

ik heb vandaag op de baan gereden :-)
nog wel veel kuiltjes maar dat gaat vanzelf wel weg nu miss ik alleen de
mv22002_1_tiny.jpg

achter, dus nu maar 2wd lol

Ziet er goed uit! Ik ben ook bezig met het maken van een eigen baan.
Ik heb nog iets meer ruimte, maar ik ben maar tot de helft gekomen met het omspitten. Nu staat het vol hobbels en gras! het probleem nu is; ik kan hetniet met de zit maaier maairen, iemand ideën? En heb jij trowuens ook al het gras gewoon met de schep om gespit?
Erg leuke baan! hopelijk krijg ik ook zo een soort eind resultaat.

Ziet er goed uit! Ik ben ook bezig met het maken van een eigen baan.
Ik heb nog iets meer ruimte, maar ik ben maar tot de helft gekomen met het omspitten. Nu staat het vol hobbels en gras! het probleem nu is; ik kan hetniet met de zit maaier maairen, iemand ideën? En heb jij trowuens ook al het gras gewoon met de schep om gespit?
Erg leuke baan! hopelijk krijg ik ook zo een soort eind resultaat.

Wij hebben het 2 keer laten omploegen en toen de baan platgeharkt.
succes met je baan verder.
Post vooral foto's :D

Je kan gras (en al de rest) gewoon kapotspuiten met chemische producten :)

Nee hoor, deze zijn specifieke producten hé :) En dieren in de tuin ? ;)

Is geen milieu vervuiling ramp hoor, informeer gewoon eens in de locale winkel voor tuinen en dergelijke :)

grond effen maken kan met een betonnet, daar hang je touwen aan, en sleep je gewoon een paar keer over het terrein, komt zo vlak als een biljart!

Wist niet dat jullie met allerlei banen bezig waren joh:P
Maare, nog een paar foto's en misschien nog wel een paar filmpjes zullen wel leuk zijn:D

Had ik maar alvast zo een baantje in de achtertuin.... maarja woon nog thuis en mijn ouwe willen perse een vijver en gras en planten en een terras op pak m beet 6 bij 9

Laatst bewerkt:
de vader van nitrocar geeft niet zoveel om het laatste stuk tuin hij heeft zijn eigen stuk 10bij10 waar hij een tafel neer wil zetten als het lekker weer is

goed goed (beetje ontkruid)
maaaaarr....,,,,,,,, vandaag heledag gevoetbalt, dus ik denk dat morgen dat ontkruid weer wordt weg gereged :-)

Back