Super
Kristof,
Je gaat lekker snel
en het ziet er bovendien allemaal ook nog eens super uit.....Cheers
Bart
Kristof,
Je gaat lekker snel

Bart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kristof,
Loet heft het mis....ik ben op 't ogenblik driftig
bezig met het modeleren van de discus lancering in Matlab....
en dat stond niet op de lijst
Cheers
Bart
Loet,
Nee niet in Madlab maar in Matlab. Matlab is uitermate geschikt om differentiaal vergelijkingen numeriek op te lossen....
Cheers
Bart
Loet,
Ja idd. Maar nu gaan we weer ontopic omdat we anders Kristof zijn mooie draadje teveel verzieken....
Cheers
Bart
Erg mooi Kristof en inderdaad sneller dan het Tantalus-project.
Wij pakken het iets anders aan: zo zijn we bezig om te kijken in welke computertaal we het programma gaan schrijven om de CNC-machine van Bart aan te sturen.
En Bart rekent zich suf aan wat de voordelen zijn van een koolstof-portaal in verhouding tot de standaard staal- of aluminiumopbouw.
Zoals je ziet, net een tikkeltje anders maar ieder mag gelukkig zijn hobby uitoefenen zoals hij wil, zolang je maar plezier hebt.
Tantalus, net weer niet zoals de naam al doet vermoeden
Loet
Dat moet je ook blijven doen, ik had je intentie ook helemaal begrepen en reageerde daarom zo sarcastisch, ik ken je zo onderhand goed genoeg van de wedstrijden.ik had het als grapje bedoeld , om wat te plagen , als het anders overkwam bied ik hierbij mijn excuses aan .
Als ik mag plagen: Hardlopers zijn doodloperser is zo'n spreekwoord dat zegt haast en spoed is zelden goed en dat heb ik vandaag zelf mogen ondervinden , ik was te ongeduldig om de vleugel te ontmallen en heb de huid over grote delen losgetrokken , de vleugel is hierdoor onbruikbaar ...![]()
Is het een idee om een gleuf voor de ligger (bijvoorbeeld 3*0.6 mm) in de kern te frezen en die ligger er later in te plakken. Of gewoon dan als de kernen de mal in gaan en deze er dan te drukken. Dat zou mijn idee zijn om het te doen mochten we ooit zo ver komen....................................................................................................................volgende keer beter , de ligger gaat zeker anders gemaakt worden
Is het een idee om een gleuf voor de ligger (bijvoorbeeld 3*0.6 mm) in de kern te frezen en die ligger er later in te plakken. Of gewoon dan als de kernen de mal in gaan en deze er dan te drukken. Dat zou mijn idee zijn om het te doen mochten we ooit zo ver komen....................................................................................................................
Veel succes
Loet
er is zo'n spreekwoord dat zegt haast en spoed is zelden goed en dat heb ik vandaag zelf mogen ondervinden , ik was te ongeduldig om de vleugel te ontmallen en heb de huid over grote delen losgetrokken , de vleugel is hierdoor onbruikbaar ...
slecht gewaxt+pva speelt zeker ook een grote rol, normaal breng ik de pva aan met een spuitpistool , deze keer met een sponsje , ik denk dat ik het veel te dun heb opengesmeerd
ik ga ook 25 gr glasmat gebruiken in de hoop zo rond de 110-120gram uit te komen (excl.servo's)