hi,
ik heb deze keer voor het kielvlak spread-tow weefsel gebruikt op de voorlijst , deze fungeert tevens als ligger en zorgt voor een mooie stevige voorlijst , het resultaat is beter dan verwacht (qua gewicht, zeker)
het is voldoende stijf en zit op 6.9 gram , wat erg dicht in de buurt komt van hetgeen ik normaal bereik.
ik zou voor het stabilo hetzelfde willen proberen maar vrees te zwaar uit tekomen .
(het kielvlak had ik het ook zwaarder uitgerekend dus proberen maar)
ben net nog wat gaan gooien met het zwaartepunt erg naar voren gemikt
72 mm en vlieg veel liever zo eigenlijk, ik vind dat het toestel toch nog erg goed aangeeft waar er iets zit en het penetreer vermogen is veel beter zo , zeker als je in daalwind komt gaat hij niet op de staart hangen om vervolgens als een baksteen uit de lucht te vallen.
10 keer gegooid en de laatste vlucht 18min 30 gevlogen waarin ik 2 maal de remmen heb opgetrokken op 250 m hoogte en bij 100-120 meter terug ben gaan cirkelen.
-kristof-
ik heb deze keer voor het kielvlak spread-tow weefsel gebruikt op de voorlijst , deze fungeert tevens als ligger en zorgt voor een mooie stevige voorlijst , het resultaat is beter dan verwacht (qua gewicht, zeker)
het is voldoende stijf en zit op 6.9 gram , wat erg dicht in de buurt komt van hetgeen ik normaal bereik.
ik zou voor het stabilo hetzelfde willen proberen maar vrees te zwaar uit tekomen .
(het kielvlak had ik het ook zwaarder uitgerekend dus proberen maar)
ben net nog wat gaan gooien met het zwaartepunt erg naar voren gemikt
72 mm en vlieg veel liever zo eigenlijk, ik vind dat het toestel toch nog erg goed aangeeft waar er iets zit en het penetreer vermogen is veel beter zo , zeker als je in daalwind komt gaat hij niet op de staart hangen om vervolgens als een baksteen uit de lucht te vallen.
10 keer gegooid en de laatste vlucht 18min 30 gevlogen waarin ik 2 maal de remmen heb opgetrokken op 250 m hoogte en bij 100-120 meter terug ben gaan cirkelen.
-kristof-
Laatst bewerkt door een moderator: