Hong-Nor SCRT10 TOPIC

gisteren niet meer aan toe gekomen dus hier de beloofde foto's

je hebt nodig een accutray van topcad en 3 koperen busjes die je in de tray kan verwerken als plug.
een boortje om de gaten een beetje op te boren,anders passen de pluggen er niet in.
en een boortje om door je chassis te boren.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
super dan neem ik wel een zakje over.

de 2wd staat er bijna als nieuw bij voor de schootout,alleen even kijken of ze je kunnen helpen met een setup zodat die nog lekkerder over het circuit gaat.

ik heb er zin in volgende week.
dus tot dan.

iemand al een keer een ander spur en pinion besteld?

kom niet verder dan de stock 46 T spur en pinion?

hoveel pitch zijn ze?

Heey Qracing, het zijn MOD1 tandwielen. Voor zover ik weet vervangt niemand de stock spur maar wordt er alleen met grotere pinions geëxperimenteerd. Zo kan je dus je topsnelheid verhogen, maar denk niet dat dat echt nodig is als je een 550 motor hebt geïnstalleerd. Rij zelf met de standaard vertanding en op kleine circuits is dat meer dan voldoende.

Ik overwoog voor de MVB short course shootout een grotere pinion te steken, maar was achteraf blij het bij de standaard vertanding te houden, ander was het helemaal een ongeleide projectiel geworden. Voor een grotere baan met veel reschte stukken is een grotere pinion te overwegen (hou wel de temp in de gaten).

Iemand een tippie voor een webwinkel in of buiten de EU , die wel parts op voorraad heeft? , buiten PK Racing of modelsport uk om?.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
ja klopt ! , alleen hik ik altijd een beetje tegen de verzendkosten ,

ik weet tis goedkoper , maar met alles erbij genomen , vaak net duurder dan in NL ,misschien gelijk maar de e-savage flux mee laten komen ;)

Op zich ook nog wel interessant. Allemaal gemaakt van Delrin! Zou een stuk sterker moeten zijn dan de standaard parts.

Jammin Scrt-10 Delrin Front Arms
front%20arms%20(1).jpg

Jammin Scrt-10 Delrin Rear Arms
rear-arms%20jam002.gif

Ofna Jammin SCRT10 Rear Shock /Body Tower
JAM2BLK%20Back2.jpg

Ofna Jammin SCRT10 Front Shock /Body Tower
JAM1BLK1.jpg

Ziet er leuk uit, maar heb nog niet een draagarm gebroken , en ik vindt de huidige schokbreker toren voldoende flex hebben.
Ik had wel gedacht dat er sneller iets zou afbreken , maar integendeel, zeker met de nylon bumper versteviging geen probleem, zowel bij jumps als flink bashen...;)

Back