Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je de speedpassion dan "over"?heb een nieuwe motor voor in me SCRT10,een robitronic platium brushless 6.5t.
moet deze wel even op de regellaar vertimen maar dat hebben ze voor me opgeschreven dus dat komt wel goed.
er zit ook meteen een motorcooler op en een fan erbij die ik ernog op moet monteren.
dus ben weer even bezig volgende week na de traxxasdays.
Heb je de speedpassion dan "over"?
Ik zou em wel over willen nemen, als alleen het voorste lager kapot is.
natuurlijk wel voor een nette prijs, die lagertjes zijn ook niet goedkoop ben ik achter gekomen.
Misschien de Duitse importeur.weet iemand waar je de membraampjes voor in de dempers los kan kopen ??
PK onze geweldige nederlandse importeur heeft ze niet los![]()
beetje funny is het wel. dit is voor de ta-05 maar schijnt goed te passen op de hong nor.
en voor 11 dollar
Yeah Racing Alloy Front Knuckle Arm (SV) For TA05/TB02/R TA05-006SV - Hopup Parts | For TAMIYA | TA05/IFS - rcMart.com -
![]()
edit : zoek ff bij ebay reseller dinball ( dat is rcmart ) dan heb je ze voor 8.5 euro in huis free shipping
is het proberen waard dacht ik zo..
ik ben aan het kijken naar de scrt 10, omdat deze me om meerdere redenen meer trekt dan de slash 4x4.