Hot Bodies Cyclone

de bovenste turnbuckles rechts en linksvoor lijken ook wel paars... 8)

Ja, maar dat zijn ze bij de zwarte cyclone ook dat komt omdat de turnbuckels van titanium is en ik denk dat ze het paars doen omdat het moeilijk en duur is om titanium de laten anonizeren.

Greetz Florian

MaXX Cellrated Rc Freak zei:
Ja, maar dat zijn ze bij de zwarte cyclone ook dat komt omdat de turnbuckels van titanium is en ik denk dat ze het paars doen omdat het moeilijk en duur is om titanium de laten anonizeren.

Greetz Florian
titanium is van zichzelf een beetje grijs achtig dus ze doen het niet omdat het duur is want het lijkt mij niet dat paars duurder is als blauw hey :roll: ....
greets

denk ut ook niet... maar ik denk dat dit gewoon een hele mooie photoshop is...

dat werkt zo jongens :

hb_cyclone_gold.jpg

hb_cyclone_green.jpg

hb_cyclone_purple.jpg

hb_cyclone_surikarn.jpg

Photoshop 5 minuten werk

Duplicate de background layer, Ctrl+u (Hue/saturation). Daarna de onderdelen die niet die kleur moeten selecteren en op DEL drukken :)

Wie wil er een rode?

Mijn auto is eindelijk klaar, wat een slimme auto die Cyclone. Ik ben er zooooo blij mee, een top auto.
Laat de sizoen maar beginnen.

Leuke test :D vraag me nou echt af waarom al die amerikanen wel veel cyclone's hebben en in NL zijn er maar 3 mensen met een cyclone : Mezelf, RCpoint, en ene gast bij pk waar robert me over vertelde !

greetz florian

Florian, ik denk dat er zeker wel meer mensen zullen zijn met de HB Cyclone, enkel zal (helaas) niet iedere modelbouwer aangesloten zijn bij een forum. Vandaar dat je ze niet allenmaal zult weten. Maar je mag er van uit gaan dat er meer in omloop zijn.

Groet Robert

in belgie rijdt ook een jongen van onze leeftijd met de cyclone en gaat daar erg hard mee.
monday abonzee heet hij.

Back