Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat dit ding zweeft als een gek de mijn weegt 8,5 kilo en zweeft erg goed ,landingen zijn een fluitje alleen duren ze even
Vanmiddag heeft hij zijn maiden gehad. Toestel vliegt heel stabiel en power ohne ende op zijn duits
Met 1/3 gas stijgt hij tot ik beslis om te stoppen. Kortom een toestel naar mijn smaak.
Landingen moet men inderdaad van ver en laag inzetten want het toestel blijft zweven, was even wennen. Vandaag was het windstil, met tegenwind zal dit zweven wel minder zijn en moet ik waarschijnlijk van minder ver laag aan komen vliegen.
Ben ook erg benieuwd wat mijn hots gaat doen!
motorsteun en kap gemaakt. Ziet er een stuk beter uit! Rest alleen nog de hoeken licht afronden. Heb ik even over gedubt maar lijkt me mooier na het zien van de kap.
Nu stuit ik met de Calmato (waar identieke setup in zit) nog op een regelaar die op 112graden thermisch afslaat. Daar heb ik nu grote gaten onder de tanktruimte moeten maken voor koeling. Straks testen. Vrees wel dat de onderzijde van de Hots een zelfde behandeling nodig heeft. Heb ook een hele vette luchthapper op een hots gezien. Zal plaatje eens opzoeken.
grtz, Erik
![]()
![]()
![]()
![]()