Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, helikopter niet op voorraad, geen EU distributeur, geen NL shop voor onderdelen en ik ben niet echt gecharmeerd van die devo zenders.
Hoe bedoel je "devo 7e, 8, 10, 12 gaan wel met spektrum samen" ?
Denk dat ik toch beter iets anders kan doen, met de DX6i als zender.
Daarnaast.
niet lullig bedoelt
maar bij deze maat heli heb je wel wat ervaring nodig voor een upgrade werkelijk nuttig wordt.
uberhaupt voor je het werkelijk voelt, heb je wat ervaring nodig. Weten hoe het hoort te vliegen
weten dat het de upgrade is, en niet toevallig een goed moment van jezelf
Het duurt denk ik sowieso wel een tijd voor ik dat zou willen doen denk ik,
met m'n gebrek aan skills en nog basis dingen oefenen zal ik niet snel tegen de grenzen van het helikoptertje aanzitten denk ik.
Ik ga donderdag voor de 2e keer bij de club kijken en ga ook maar gewoon direct lid worden (€ 45,- per jaar lijkt me geen geld als je kijkt wat je er voor terug krijgt).Als je toch voor Blades ging, had je beter bij 2bro's kunnen kopen dan HK. Daar konden ze je ook persoonlijk adviseren over de hobby.
En het feit dat daar behulpzame mede vliegers aanwezig zijn en Wil Snitjer (die vliegt daar ook, heeft iets van 40 jaar ervaring, volgens mij ook paar keer Nederlands kampioen zelfs) zei dat ik voor hulp etc. bij hem langs kan komen heeft me ook doen besluiten om direct de stoute schoenen aan te doen en zo hoog (qua moeilijkheidsgraad) in te stappen.
...hier word wel een hele boel geschreven, maar niet gevlogen,
jullie willen toch niet een Blade mCPX BL vergelijken met een Nano
waar slaat dit op? Het is een forum toch? zelf zie ik jou ook meer schrijven dan vliegen
het zijn goed bedoelde adviezen...
dat wordt toch niet gezegd... ik zou even GOED terug lezen wat er gezegd wordt..