hpi baja 5 SC SS

@Jeroen
Ja toch is leuk je heb een PB

Ik heb nu een rovan killswitch kost maar 20 eurotjes uit china en werkt gewoon BAM motor uit ;)
Dus een killerbee is niet nodig van 70 euro.

Hallo

Weet iemand de minimum spanning die de servo's nodig hebben mijn sterkste servo is een losi s900s of ik zal het anders vragen op wat spanning moet de supper bee ingesteld worden ? Meer moet ik eigenlijk niet weten

Laatst bewerkt door een moderator:
Killer RC Superbee werkt veilig tot en met 9volt, je servo heeft 6volt nodig, ik zou hier niet vanaf wijken ivm. kracht en snelheid.
Hetgeen wat jij volgens mij bedoeld is de cutoff, welke spanning dus te laag is om nog (veilig) te rijden.
Als je een 6volt accu hebt, raad Killer RC om hem op 4 volt te zetten.
Op de KillerRC site, kan je ook de manual downloaden, hij staat onder FAQ en dan Downloads.

Weet iemand hier als de rovan kill switch ook werkt met een aftakking van de stuur servo ik heb namelijk geen extra kanaal meer over maar ik wil wel dat die bij low voltage van de ontvanger accu wel stil valt!

Ik heb geen ervaring met de Rovan Killswitch, maar ik verwacht het wel.
Dan meet ie de voltage, en dan boeit het niet of ie in een apart kanaal zit, of op een gebruikte kanaal met een Y kabel.

Volgens mij moet ie dan ook gewoon op storingen reageren en bij teveel storing de motor killen, ook dit boeit niet waar ie zit, dus die functie zou ook gewoon moeten werken.

Enigste wat niet werkt, is op commando de motor killen.
De enigste oplossing is dan een andere zender met ontvanger of een kanaal vrijmaken, maar een Superbee kan dit ook niet zonder een vrij kanaal.

Ik weet het niet zeker, maar de Rovan valt niet in te stellen lijkt het.
Je kan dus niet je voltage instellen, of hoeveelheid glitches voordat ie ingrijpt.
Maargoed, daar is de prijs ook naar.

Ja maar die doet dus meeeeer als genoeg lijkt mij ook logisch maar dat lijkt veel en is het niet ;-)

Maar een Spektrum DX3C is toch gewoon een 3 kanaals zender?
Dus gewoon in het derde kanaal drukken lijkt mij?
Of heb je nu een andere zender?

Die is verkocht en ja duh ik heb 3 kanaals maar die is bezet! Light controller

Geld ook als de accu leeg is.
Moet je alleen even kijken met de lichtjes, omdat als je het 3e kanaal handmatig aan zet via de zender gaan de lichtjes ook aan dan.

Ik weet niet precies hoe het werkt met die lichtjes,

ik zou zeggen, proberen!

Ja ik vrees dat dit onmogelijk is want de lichtjes hebben 11 standen en dus stel de 11de stand is leeg en ik gebruik die geraak ik niet meer van stand 10 lampjes aan bv naar stand 1 lampjes uit zonder dat de motor gekilld wordt dus gaat niet toch bedankt!

Back