HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Bijna elke servo is wel beter dan de SF1 van HPI zelf.

Als je een leuke niet te dure servo zoekt kun je en Hitec 645MG nemen.. Of zoals je al eerder zei de Z590 gebruiken van spektrum.. Wel opletten dat je je end points goed instelt.

Ik heb ook niet gemengd, ik heb gewoon gelijk HPI erin gedaan zonder mengsel met Tornado ofzo...:confused::confused::confused:

Omdat jij de hele tijd schrijft over de brandstof mengen in je tankje en dan je motor langzaam laten wennen.
Vervolgens schrijf je, dat je de motor hebt laten wennen.....1+1=2 :rolleyes:

Omdat jij de hele tijd schrijft over de brandstof mengen in je tankje en dan je motor langzaam laten wennen.
Vervolgens schrijf je, dat je de motor hebt laten wennen.....1+1=2 :rolleyes:

Ja maar daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik de motor gewoon heb laten wennen aan de HPI brandstof, ik had inderdaad erbij moeten schrijven dat ik het zonder te mengen gedaan had :)

Bijna elke servo is wel beter dan de SF1 van HPI zelf.

Als je een leuke niet te dure servo zoekt kun je en Hitec 645MG nemen.. Of zoals je al eerder zei de Z590 gebruiken van spektrum.. Wel opletten dat je je end points goed instelt.

Wat bedoel je met end points

Ik heb de schokbrekers van mijn auto, ik heb er 8, vier achter en vier voor, ik heb de vier van achter allemaal op hoog gezet. En die vier van voor staan op laag. Ik heb het gedaan omdat het er heftiger uitziet, maar is het wel een goed idee wat ik gedaan heb voor als ik ga rijden?

Net weer even afgesteld op mijn brandstof. Volgensmij loopt hij nu best wel goed. Heb hem bijna een halve slag armer moeten zetten voordat hij weer een beetje harder ging, maar goed.

De auto is weer eens met volle snelheid tegen een lantaarnpaal aan geknald, nu is een dingetje van 't stuur kapot. het heet een TURNBUCKLE met ROD END SET...dat kost me 20 euro...zo een klein metaaltje met 2 kunststof ringetjes kan toch NOOIT 20 euro kosten???

Art. nummers: 66578 en 66530

Kan ik niets universeels komen?? En ja, dit keer mag 't wel universeel, ik wil voor zo een klein dingetje geen 20 euro gaan betalen...

Wacht...ik hoef alleen een Rod end set te hebben, want het metaaltje is nog goed. Maar alsnog vind ik 10 euro voor een paar stukjes kunststof veel te veel...maar er MOET iets goedkopers zijn

pfffff, heb je het weer voor elkaar :)

Sturen is een vak he Rajeev :) Die kopjes zul je vast wel ergens kunnen vinden..
Ga gewoon naar een hobbyshop en neem je rod-end mee. dan kun je daar passen..

Ik vind het nog netjes....een dunne lantaarnpaal raken !

Ik had de laatste keer een complete muur nodig, om schade te kunnen maken.........

Ik vind het netjes dat die de auto snel hebt weten te krijgen na een switch van brandstof......

Haha bedankt!
Ik had hem eerst een halve slag rijker gezet, maar ik bleef maar tikjes armer zetten, toen ik weer op hetzelfde neerkwam...heb ik hem gewoon een achtste slag armer gezet, daarna weer een achtste en toen liep hij goed :)

Zie je wel dat dat werkt! Precies zoals ik het zei.

Goe gedaan jochie!

Back