HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Tjah, je weet dus gewoon niet wat je wilt.... Upgraden of hem verkopen.... Zag hem net staan op MP.

Ik wil gewoon kijken wat mensen er wat voor geven, doen ze ene goed bod, mogen ze hem hebben en haal ik gewoon een FLUX.

Maar ik ga eerst nog afstellen met Roelof, ik wil kijken hoe hij echt kan rijden.

Waarom kom je niet gewoon weer eens op onze meetings???
Dan zijn er mensen genoeg om je even te helpen. Afstellen is te leren, echt!

btw: Zit jij tegenwoordig ook op World of Tanks (pc-game) ??
Ik kwam jouw naam gisteren daar tegen......

Laatst bewerkt:
Waarom kom je niet gewoon weer eens op onze meetings???
Dan zijn er mensen genoeg om je even te helpen. Afstellen is te leren, echt!

btw: Zit jij tegenwoordig ook op World of Tanks (pc-game) ??
Ik kwam jouw naam gisteren daar tegen......

Ja, maar mijn oom werkt ook en die heeft ook niet zoveel tijd.
Het kwam ons de eerste keer perfect uit...
En nee, ik speel geen World of Tanks :P
't Moet een andere Rajeev zijn dan hahaha

Laat dat idd maar aan Roelof over, die weet alles wel goed rijdend te krijgen...

nu vraag ik mij af voor hoelang dit zo is....gezien je historie

Nou ja, je mag wel even vermelden dat je motor 2 slagen te arm stond, dat moet een verklaring hebben en ik denk niet dat het een foute afstelling door anderen is.

Maar je ziet het, een ontregelde motor is toch redelijk snel tot een goed presterend blokje om te toveren dit in tegenstelling wat sommigen hier op dit forum beweren.

Zoals we al eerder in dit topic hebben gezien gaat Rajeev toch graag zelf nog even met de naalden aan de gang...

Dus vandaar ook mijn reactie..

Ben vandaag weer gaan rijden, alleen de auto sloeg soms af. Nadat ik volgas en hoge snelheid opeens afremde, en 3 seconde wachtte , sloeg hij af. Het klonk alsof hij te weinig brandstof kreeg, ik heb de LSN nu een klein tikje rijker gezet, en nu is het over :D

De andere afstelling was inderdaad door mij, maar door degene door wie ik het heb (dat was de bedoeling dan) repareren en servicen, heeft hem helemaal verkeerd aangedraaid.

Dat je even hebt moeten draaien kan kloppen, het was vandaag totaal anders weer dan vrijdag maar inderdaad een kleine slag moet voldoende zijn.

de eerste keer kan ie moeilijk starten omdat de afterrun eerst gespoeld moet worden.

Als je al hebt gereden zou hij moeilijk kunnen starten omdat ie te arm staat..

de eerste keer kan ie moeilijk starten omdat de afterrun eerst gespoeld moet worden.

Als je al hebt gereden zou hij moeilijk kunnen starten omdat ie te arm staat..

Maar Roelof heeft hem eergisteren afgesteld, dan lijkt het me sterk dat hij dan niet start omdat hij te arm staat toch?

Je zegt zelf dat je vandaag hebt gereden toch?

Dan kan het zijn dat je toch iets aan de naalden hebt gezeten. Zoals Roelof al zegt, het is HEEL ander weer dan vrijdag.

Je zegt zelf dat je vandaag hebt gereden toch?

Dan kan het zijn dat je toch iets aan de naalden hebt gezeten. Zoals Roelof al zegt, het is HEEL ander weer dan vrijdag.

Ik heb vandaag gereden en niet aan de HSN gedraaid, ik heb alleen een haartje aan de LSN gedraaid. Daarvoor startte hij ook met moeite.
Moet ik de HSN ook met de weersomstandigheden afstellen?

Met afstellen heb je meestal met de HSN te maken. De LSN wordt minder aan gedraaid.

Ik meen dat dat ook op de HPI DVD wordt uitgelegd..

als je start, geef je dan wel een tikkie gas??

alhoewel....als hij na 6-7 keer trekken niet start, even de gloeiplug controleren. Het kan natuurlijk ook zijn, dat die kapot is, of dat je accu leeg is!

Laatst bewerkt:
Back