HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

tja...ik heb persoonlijk liever niet, dat de motor tijdens het inlopen al teveel stress te verduren krijgt.
En dat geld zeker voor een off-road auto.
Een on-road rij je (als het goed is) alleen maar op vlakke ondergrond, dus daar geld deze regel weer niet voor.

@ Rajeev: deze week ga ik nog wel weer een keertje rijden s'avonds. Misschien morgen al. Als het maar droog is s'avonds.

Zal ik je anders een belletje geven als ik weer ga??
 
Reken maar dat dit fout gaat..

Hij kan de auto niet eens inlopen, en dan wil je dat ie er aan gaat sleutelen?

Serious, hoe moeilijk is het om de handleiding te volgen om iets in te rijden of iemands advies.. En dan nog, hoe krijg je die rommel scheef? Je bent toch niet al off-road gaan rijden in de inloop fase lol ?

hoe denk je dat ik ben begonnen.....23 jaar geleden??
En toen had ik geen beschrijving van de auto (serpent sprint) en internet bestond nog niet:D
 
23 jaar geleden een Sprint? Was dat nog niet een Quatro?
Mijn eerste brandstof was een Cobra en had ook de nodige tijd geduurd om alles onder de knie te kijken maar dezelfde OS is nog in een Quatro gegaan en is puur door storing met vol gas kapot gegaan.
 
ik had die sprint gekocht van iemand van de club, net toen de nieuwe 1/8 uitkwam (excel??)
Daarvoor had ik een hele oude (turins model car)

Ik was toen 16 of 17.....ok, 21 jaar geleden ;)
 
De Excel kwam ergens in 1992, ik ben in 1990 onroad met een 1:8 Quatro gestart, heb dan nog een 2e hands en later een nieuwe Sprint (short wheelbase - pushrod) gekocht en ging vrijwel direct over naar de Excel toen die uit kwam
 
update van ts zijn auto: onderdeeltje is dus afgebroken.......
maar hij heeft het zelf uit elkaar gehaald (met een beetje hulp op afstand)
 
tja...ik heb persoonlijk liever niet, dat de motor tijdens het inlopen al teveel stress te verduren krijgt.
En dat geld zeker voor een off-road auto.
Een on-road rij je (als het goed is) alleen maar op vlakke ondergrond, dus daar geld deze regel weer niet voor.

@ Rajeev: deze week ga ik nog wel weer een keertje rijden s'avonds. Misschien morgen al. Als het maar droog is s'avonds.

Zal ik je anders een belletje geven als ik weer ga??

Ik schrijf ook dat ie in het losse zand toch niet vooruit komt, dus daarmee bedoel ik ook dat je dit beter kunt vermijden. Wij laten op onze club de motoren ook op de baan inlopen, rijden hier wel op kunstgras. Hoog gras en los zand vermijden verder kun je op andere offroad ondergronden gewoon je motor inlopen.;)
 
update van ts zijn auto: onderdeeltje is dus afgebroken.......
maar hij heeft het zelf uit elkaar gehaald (met een beetje hulp op afstand)

Ja, ik heb hulp gekregen van pinty, en ik heb RC Pitstop en Quartel gebeld. RC Pitstop gaat het bestellen en Quartel heeft het onderdeeltje nog nooit gehad...
 
update van m'n auto: nieuwe airfilter (ivm er een scheur in mijn spons zat) en m'n onderdelen zijn over 2 weken binnen.

Weet iemand hoe duur de 2.4 GHz van HPI Racing kost?

PK Racing.nl doet het (bij mij) niet.

Hier is de link: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=104058

Past deze ook op mijn auto? Oftewel, doet hij het wel op mijn auto?
 
Laatst bewerkt:
op zich zou dat best wel passen. Maar vind je het niet een beetje zonde om daar nu geld aan uit te geven, terwijl jouw zender het gewoon doet??
 
op zich zou dat best wel passen. Maar vind je het niet een beetje zonde om daar nu geld aan uit te geven, terwijl jouw zender het gewoon doet??

Ja maar die ga ik nu ook niet direct kopen, als ik het geld er ECHT voor over heb. Dat geef ik liever uit aan accessoires voor mijn auto of we laan andere dingen.
 
Nee ik moet hem spiksplinternieuw hebben. Maar als ik een nieuwe zender koop, dan moet ik toch ook een nieuwe ontvanger hebben?
 
Ik denk dat die HPI 2,4 Ghz zender geeneens EPA instellingen heeft. Kortom, de enige vooruitgang t.o.v. je huidige zender is de frequentie. Daar moet je het niet voor doen, beter is om een uitgebreidere zender te kopen met meer mogelijkheden, en anders, zoals Pinty al gezegd heeft, gewoon je huidige zender houden.
 
Back
Top