HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Nee ik moet hem spiksplinternieuw hebben. Maar als ik een nieuwe zender koop, dan moet ik toch ook een nieuwe ontvanger hebben?

Iedere zender komt met een bijbehorende ontvanger.
Maar stap nu eens van het idee af dat je HPI moet hebben, dan ligt er echt een wereld voor je open met veel meer keus en mogelijkheden.

Ik denk dat die HPI 2,4 Ghz zender geeneens EPA instellingen heeft. Kortom, de enige vooruitgang t.o.v. je huidige zender is de frequentie. Daar moet je het niet voor doen, beter is om een uitgebreidere zender te kopen met meer mogelijkheden, en anders, zoals Pinty al gezegd heeft, gewoon je huidige zender houden.

Oke dan komt die 2.4 GHz pas als ik het echt nodig heb of als mijn huidige stuk is.

Laatst bewerkt:
kijk eens naar spektrum bv. die hebben ook mooie zenders waar je veel meer mee kunt dan die hpi zender. werdt mij ook afgeraden want die is veel te duur voor wat hij kan.

Het is maar net wat je er voor uit wilt geven. Mijn Futaba T3VCS zender was ook 575 euro en heb ik later in de uitverkoop nog een Spectrum moduul van 70 euro erbij gekocht. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Spectrum zenders mogen misschien duur zijn maar je krijgt wat opties die je op de goedkopere merken mist en soms erg handig kunnen zijn. Zelfs de meest goedkope DX3S/DX2S kent de nodige opties.

Het is natuurlijk het enige contact tussen auto en bestuurder.
Is natuurlijk zeer belangrijk.

In een 1:1 auto is je stoel en stuur het contact

Kijk is naar de LRP A2-STX Pro 2.4GHz Radio Set van pkracing.

Dat is ook een zeer degelijke zender, heb hem zelf ook.

Tot nu toe nog geen problemen, fail safe functie en servo trims etc.
En voor maar 59,95.

Kijk is naar de LRP A2-STX Pro 2.4GHz Radio Set van pkracing.

Dat is ook een zeer degelijke zender, heb hem zelf ook.

Tot nu toe nog geen problemen, fail safe functie en servo trims etc.
En voor maar 59,95.

Nja, ik ben het toch wel met pinty eens. Hij zegt dat die van mij gewoon goed is, en ik heb er tot nu te geen problemen of storingen mee gehad. Dus ik houd het verlopig ook bij mijn huidige 27MHz zender systeem.

Als je geen middendifferentieel hebt kan dat, veel van dit soort auto's hebben middendiff. Maar waarom zou je het willen?

Ik zou willen kijken hoe het rijd. Maar als ik een 2WD auto had gewild, had ik voor de Firestorm 10T gekozen. Ik heb nog een vraagje. Ik wil geen AA Batterijen mee voor mijn ontvanger, dus ik ga speciale Ontvanger Batterijen kopen. Maar waarom is de 1600 mAh voor de Firestorm, de Bullet en voor de MT2 enz. en de 4300 mAh voor de Baja. Hij heeft toch alleen meer capaciteit? Of komt het door dat de 4300 mAh batterij zwaarder is, en dus te zwaar voor 1/10 en 1/8 auto's?

Rajeev, als je toch aan het sleutelen bent kan je het proberen...dan weet je meteen hoe het klinkt als je een aandrijfas mist; hoge toeren en je auto komt haast niet van zijn plek.

AA is een code voor de maatgeving net als de sub-C met hogere capaciteiten.

De zgn. Humpack bestaat uit 2/3A formaat cellen en zijn normaal tot 1600mAh te koop en met een beetje zoeken heb je ze al van 1700mAh

volgens mij heb je het sleutelen te pakken:rolling:

Kun je wel mooi proberen op de volgende meeting.
Naja, een beetje. Ik ben nog iets te voorzichtig. Ik ben verlopig alleen beschikbaar voor meetings in Forepark bij ADO Den Haag. Kan je me nogmaals melden als je daar gaat, en ook tijd hebt voor mij? Kunnen we een keer een race houden, aangezien jij ook off-road gaat rijden. Ik denk dat het met een on-road tegen een off-road een beetje oneerlijk is, die van jouw zijn gemaakt om op asfalt te rijden :)

Back