HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

voorlopig heb ik nog geen off-road........eerst het oude verkopen en dan pas nieuw.
Maar als ik naar zoetermeer ga, kun je wel meerijden.

ja, naar dat clubje......
en meerijden >>> ik kom je dan wel ophalen, als je nog geen vervoer hebt (of je moet jouw oom even zo gek krijgen dat hij ook gaat)

Maar het is nog niet helemaal zeker dat ik ga

ja, naar dat clubje......
en meerijden >>> ik kom je dan wel ophalen, als je nog geen vervoer hebt (of je moet jouw oom even zo gek krijgen dat hij ook gaat)

Maar het is nog niet helemaal zeker dat ik ga

Je oom moet gewoon meekomen Rajeev....kan ie nog wat leren ;)
En het is nog gezellig ook!

Pinty, oke bedankt dat je me wilt helpen :D

Snellehenk, Ik zal, zoals pinty zegt, proberen mijn oom ook gek te maken dat hij ook komt. Maar hij zit ook met zijn werk.

Laatst bewerkt:
Rajeev, als je toch aan het sleutelen bent kan je het proberen...dan weet je meteen hoe het klinkt als je een aandrijfas mist; hoge toeren en je auto komt haast niet van zijn plek.

De Baja accu past niet in je ontvanger bakje, daar is die veel te groot voor.

AA is een code voor de maatgeving net als de sub-C met hogere capaciteiten.

De zgn. Humpack bestaat uit 2/3A formaat cellen en zijn normaal tot 1600mAh te koop en met een beetje zoeken heb je ze al van 1700mAh

Oke bedankt allemaal. Ik had jullie berichten niet gezien..raar:confused:

Wat mij soms opvalt is dat bijvoorbeeld het Electro/truckers/bigscale gedeelte eerst bijna alles oranje heeft en als ik later weer online kom dan is alles als gelezen gemarkeerd.
en ik lees er nooit.

Het kan zijn dat bij jou dus berichten als gelezen gemarkeerd waren en ze daardoor dus niet zijn opgevallen.

Wat mij soms opvalt is dat bijvoorbeeld het Electro/truckers/bigscale gedeelte eerst bijna alles oranje heeft en als ik later weer online kom dan is alles als gelezen gemarkeerd.
en ik lees er nooit.

Het kan zijn dat bij jou dus berichten als gelezen gemarkeerd waren en ze daardoor dus niet zijn opgevallen.

Dat kan ja.

Update: Ik had het onderdeeltje al binnen moeten hebben, maar het zit zo: De leverancier van HPI Racing, doet een beetje 'sloom'. Het onderdeeltje wordt dus verwacht, op aanstaande Dinsdag / Woensdag. Ik hoop dat het onderdeeltje dan wel binnen is.

hey,

ff een tip

kijk volgende keer eerst even op de partslist van de hotbodies lightning gt10.
deze heb ik en is excact gelijk.
enkel de onderdelen zijn iets goedkoper.
niet heel veel maar alles is meegenomen.

hey,

ff een tip

kijk volgende keer eerst even op de partslist van de hotbodies lightning gt10.
deze heb ik en is excact gelijk.
enkel de onderdelen zijn iets goedkoper.
niet heel veel maar alles is meegenomen.

Hey, oke bedankt voor je antwoord. HotBodies is van HPI Racing, dus ik snap niet waarom ze exact dezelfde auto maken, met HotBodies erop. Misschien klinkt en lijkt het aantrekkelijker en beter :rolling:

In Engeland verkopen ze nog steeds Vauxhall dit zijn al jaren Opel's maar omdat Vauxhall een betere naam had in Engeland heeft Opel het bij Vauxhall gelaten.

Vergelijk jou auto maar eens met deze exploded view van Hot Bodies
http://www.hbeurope.com/exploded/66776.pdf

Plaatjes bij de producten zijn ook het zelfde op de site's

Bij de draagarmen scheelt het iets van 3 euro geloof ik.

Kan ik in mijn HPI Bullet 3.0 ook een 160cc tankje van de Savage Series installeren? Dat is het dubbele + 10cc van wat ik nu heb, dus dat lijkt me ook dat ik dan 2 keer langer kan rijden. Maar de vraag is of hij wel in mijn auto past. Weten jullie hier iets van af?

Je kan ook gewoon een volle vulfles meenemen :)

Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik dan langer kan rijden.

Snellehenk, ik denk dan dat ik mijn kap moet opensnijden of de voorste bodyclipjes eraf moet halen. Ik zal aan RC Pitstop vragen of de 160cc tank er ook op kan. Ik kan het proberen :rolleyes:

Back