HPI Bullet

in afwachting van wat mijn plaatselijke hobbywinkel en HPI gaat zeggen of
ik mijn motor van mijn bullet in garantie vervangen krijg was ik aan het zien
voor een nieuwe motor of mss een upgrade.

Wat zouden jullie in de Bullet leggen als we gaan zien naar BV een Castle creation ?
ik was aan het kijken naar een 4600KV mamba max pro. ik zou de esc en motor beide
durven vervangen om zeker te zijn ;)

mvg
nils

Nils

Breng hem straks maar ff mee, zal ik eens ff zien als ik iets kan vinden...
9/10 gaat het inderdaad je motor zijn die defect is...

Ohja een mamba max pro is altijd een leuk ding, maar je hebt ook goedkopere oplossingen om in zo een bullet te leggen ;)

grtz

in afwachting van wat mijn plaatselijke hobbywinkel en HPI gaat zeggen of
ik mijn motor van mijn bullet in garantie vervangen krijg was ik aan het zien
voor een nieuwe motor of mss een upgrade.

Wat zouden jullie in de Bullet leggen als we gaan zien naar BV een Castle creation ?
ik was aan het kijken naar een 4600KV mamba max pro. ik zou de esc en motor beide
durven vervangen om zeker te zijn ;)

mvg
nils

Een beetje duur, maar misschien een CC Mamba Max Pro SCT 2400kv op 3-4S met een 16-17 tanden pinion, heeft angstaanjagend veel koppel!:evilbat:

vandaag heeft mijn bullet het laten afweten :( na 10min rijden omdat ik mijn nieuwe
zender was aan het testen weigerde hij nog dienst.

Servo van stuur werkte nog, alleen deed heb ik geen motor meer, de regelaar word wel
ENORM warm en dan gaat hij in failsafe. nu zit ik met het probleem dat ik niet kan
zeggen of het de regelaar is of de motor ...

Op de regelaar zie ik rood led en als ik gas geef worden deze rood/groen, dus ik
vermoed dat hij signaal geeft maar dit is echter van korte duur daar hij echt warm word.
zet ik mijn bullet aan zonder iets te doen nog geen minuut en ik blijf plakken aan de regelaar zo warm word deze.

Nu vroeg ik mij af is er een manier om de motor te testen zonder de regelaar te gebruiken ?? daar ik bij HPI wil gaan voor garantie wil ik erker zijn dat ik het juiste claim :)

Thx
mvg
Nils
Je kan de motor aan een andere regelaar hangen en testen?

De cyber 10 b is end of life an word atm niet vervangen, heb contact gehad met HPI UK omdat ik deze ook nog graag had gehad ... tevergeefs. de nieuwe Firestorm is reeds uit.

Ook wist HPI mij te bevestigen dat ze heel hun Kit versie flux,bullet,firestorm,savage(al nieuwe versie vanuit) zijn aan het updaten naar 2.4 & waterproof om bij te kunnen blijven met Traxxas.

mvg
Nils

WANNEER!? WANNEER!? :yes: :D

Deze is er al zie ik net......
http://www.hpiracing.com/kitinfo/105878/

Laatst bewerkt:
Hmm... Die roestvrijstalen schroeven die ik eerder postte, zijn van RcScrewz. Ik heb wat verder onderzoek ernaar gedaan en ongeveer 75% van alle klanten heeft er slechte ervaring mee gehad (vul hier alle narigheid in die je ook maar over schroeven, verzenden en klantenservice kan bedenken). Nu ben ik heen en weer aan het mailen met een merk genaamd Tony's Screws of ze een inbusschroevenset voor mijn Bullet kunnen maken. Ze schijnen (volgens iedereen die er gekocht heeft) de beste schroeven te maken!:D

Als het kan, kunnen jullie ook misschien naar zo'n schroevenset vragen als je het wilt, maar eerst nog even afwachten.

Ik had 32 dagen geen reactie gekregen en nu kreeg ik een mailtje. Het bleek dat zijn vrouw op vakantie was, hij op de kinderen moest passen en het heel druk kreeg op z'n andere werk. Omdat ik zo lang heb moeten wachten, krijg ik de schroevenset gratis en hoef ik alleen de verzending te betalen.:D

Dit werkt uitstekend voor mij! Hij is feller dan de standaard HPI flux motor! :D
Ik doe er nog wel een sterkere servo in en koeling op motor en regelaar.

IMG_1210.jpg

en Braxx, hoe houd de bullet het met de VXL?

Ik heb me gister een MMP met een CMS36-4600 aangeschaft, ik hoop dat de motor beter presteerd als de orginele flux.

Maar voor zover als ik begreep is de CMS36-4600 niet de ideale motor, zou met wel zo,n velineon of een andere 550size motor willen aanschaffen

Ja, zoals gezegd de Velineon motor is echt prima!! Ik vind hem beter dan de standaard Flux die erin zat en in mijn Slash 4x4 presteerd met die Velineon ook nog steeds naar behoren..... ;)

hallo bullet rijders!

even een vraagje, denken jullie dat de bullet dit aan kan:

en is dit een goede motor & esc voor de bullet?
CASTLE CREATIONS SIDEWINDER ESC & CMS 4600 MOTOR

Laatst bewerkt door een moderator:
Back