Wel de juiste kant op gedraaid? Als je de pinion er niet af krijgt als je het inbusje al hebt losgemaakt, moet je de inbusjes die de motor vasthouden losdraaien en de motor opzij schuiven.![]()
het is de inbus die ik niet los krijg... zit muurvast

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel de juiste kant op gedraaid? Als je de pinion er niet af krijgt als je het inbusje al hebt losgemaakt, moet je de inbusjes die de motor vasthouden losdraaien en de motor opzij schuiven.![]()
elektro of nitro?
in afwachting van wat mijn plaatselijke hobbywinkel en HPI gaat zeggen of
ik mijn motor van mijn bullet in garantie vervangen krijg was ik aan het zien
voor een nieuwe motor of mss een upgrade.
Wat zouden jullie in de Bullet leggen als we gaan zien naar BV een Castle creation ?
ik was aan het kijken naar een 4600KV mamba max pro. ik zou de esc en motor beide
durven vervangen om zeker te zijn
mvg
nils
Je kan de motor aan een andere regelaar hangen en testen?vandaag heeft mijn bullet het laten afwetenna 10min rijden omdat ik mijn nieuwe
zender was aan het testen weigerde hij nog dienst.
Servo van stuur werkte nog, alleen deed heb ik geen motor meer, de regelaar word wel
ENORM warm en dan gaat hij in failsafe. nu zit ik met het probleem dat ik niet kan
zeggen of het de regelaar is of de motor ...
Op de regelaar zie ik rood led en als ik gas geef worden deze rood/groen, dus ik
vermoed dat hij signaal geeft maar dit is echter van korte duur daar hij echt warm word.
zet ik mijn bullet aan zonder iets te doen nog geen minuut en ik blijf plakken aan de regelaar zo warm word deze.
Nu vroeg ik mij af is er een manier om de motor te testen zonder de regelaar te gebruiken ?? daar ik bij HPI wil gaan voor garantie wil ik erker zijn dat ik het juiste claim
Thx
mvg
Nils
Een beetje duur, maar misschien een CC Mamba Max Pro SCT 2400kv op 3-4S met een 16-17 tanden pinion, heeft angstaanjagend veel koppel!:evilbat:
Nitro
Op youtube heb ik een film gezien waarin uitgelegd word over de carbarateur, dat het daar aan kan liggen. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt.
Castle Creations 1/10 Mamba Max Pro SC ESC 2400kV Motor | eBay Ik heb een filmpje gezien van deze setup in een Stampede 4x4 op 3S, die deed(, met zijn wheelie bar, die bedoeld is om ervoor te zorgen, dat hij niet op zijn dak gaat met te veel gas), anderhalve standing backflip.8Owhere can i find/get it![]()
De cyber 10 b is end of life an word atm niet vervangen, heb contact gehad met HPI UK omdat ik deze ook nog graag had gehad ... tevergeefs. de nieuwe Firestorm is reeds uit.
Ook wist HPI mij te bevestigen dat ze heel hun Kit versie flux,bullet,firestorm,savage(al nieuwe versie vanuit) zijn aan het updaten naar 2.4 & waterproof om bij te kunnen blijven met Traxxas.
mvg
Nils
Hmm... Die roestvrijstalen schroeven die ik eerder postte, zijn van RcScrewz. Ik heb wat verder onderzoek ernaar gedaan en ongeveer 75% van alle klanten heeft er slechte ervaring mee gehad (vul hier alle narigheid in die je ook maar over schroeven, verzenden en klantenservice kan bedenken). Nu ben ik heen en weer aan het mailen met een merk genaamd Tony's Screws of ze een inbusschroevenset voor mijn Bullet kunnen maken. Ze schijnen (volgens iedereen die er gekocht heeft) de beste schroeven te maken!
Als het kan, kunnen jullie ook misschien naar zo'n schroevenset vragen als je het wilt, maar eerst nog even afwachten.