Ik ben ook aan het kijken of ik het diff van de mt2 niet in de bullet kan plaatsen, qua groote scheeld het niks iig, die is er namelijk ik gehard staal, en zo ook de diff outputt's en inputt's in gehard staal, dit in combi met alu fusse's en stuurblokken zou perfect zijn.
Ik wil je niet te snel teleurstellen remco, maar heb net een avondje bezig geweest met de mod naar MT2 SS+ onderdelen.... dat wil zeggen, volledig geupgrade versie, cvd, dif in en outputs, alles in gehard staal. Kan je al zeggen, de diffoutputs van de MT2 passen niet zomaar in een Bulletdiff

De lengte komt overeen, de dikte ook, maar het systeem van de diffgears op de diffoutputs zetten komt niet overeen, Bullet werkt met een uitsparing in de achterzijde van het tandwiel, dit valt over een klein staafje wat los in een gaatje achterin de diffoutput zit. Bij de MT2 werken ze met een plat kantje op de diffoutput waar het tandwiel vast opzit, vast te zetten met een circlip (of hoe noemen ze dat bij jullie

).
Weet nog niet zeker of een heel MT2 diff plaatsen mogelijk is, als de diffhousing van een MT2 ietsje hoger is als die van een Bullet, zullen de diffoutputs verder naar buiten staan en zullen de rollagers die er opzitten niet meer in de Bulkhead van de Bullet passen.
Aan de andere kant, als de diffhousing ietjes lager is kan de afstand tussen de diffoutputs en de wheelaxels weer te groot zijn, zodat de dogbones te kort zijn. Deze zijn wel 2 mm langer als die van de Bullet, maar die marge wil ik graag houden voor het probleem van de Dogbones die er uit springen op te lossen. Dat is voor mij ook het uiteindelijke doel van de mod.
En moet eigenlijk zeggen, heb nog niets van slijtage kunnen opmerken aan men orginele diffs die nu toch al wel wat te verduren hebben gekregen... niets mis mee dus... en daarbij komt dan nog dat een MT2 diff vanbinnen 3 tandwielen heeft zitten en het Bullet diff 4. De krachten worden volgens mij op deze wijze nog beter verdeeld wat de levensduur van het diff ten goede komt.
Heb al wel een oplossing gevonden voor de diffoutputs van een MT2 in het diff van een bullet te laten passen, maar dit is nog een andere uiteenzetting

Laat maar iets weten moest het je iets zeggen.
Hoop dat je hier iets aan hebt gehad.
Tnx to topspeed merksem die me geheel gratis een hele Nitro MT2 ss+ kit naar huis laat nemen om dingen te proberen

Moet betalen wat ik nodig heb, de rest mag ik terug brengen