HPI E-Firestorm 10T Flux vs HPI E-Firestorm 10T

• Topicstarter Topicstarter Cruizerke_
  • Startdatum Startdatum
argh , kon ik weer rijden meteen weer de spur gestript omdat de pinion telkens los schoot , ik moet echt locktite hebben !

gelukkig had ik er 2 besteld ...

ff niet rijden

dikke crash gehad ik ging ff rijden op de skatebaan hier in de buurt
ben ik uit de half pipe gesprongen een jumpvan 4.5 meter op asfalt is niet aan teraden kan ik zeggen
chassis is een boutje uitgerukt en gebroken bij de stuur servo (nieuw chassis zoeken dus)
ontvanger is uit elkaar geklapt hopelijk niet kapot maar ik vrees het ergste ik had mijn servo terug recht gezet (die was losgeschoten toen dat boutje eruit is gerukt) en even een test ritje gemaakt en toen sloeg hij 2x ophol.
tijdens dat ritje hoorde ik ook een gierend geluid (ik vermoed mijn dif) en hij remt erg snel af ik hoor dat dat een beetje tefiksen is
keep you posted :S

mark

voorlopig zit ik op 32 euro voor mijn chassis en 26 euro voor mijn ontvanger
nu hopen dat mijn dif niet helemaal naar de zak is
die vervangen word vast duurder

he hack..
ik zie dat je die 2.4 ghz bij conrad heb gekocht werkt dat goed?
is maar een paar euro duurder

conrad is gewoon een goede zaak , houd zich aan z'n ''afspraken'' en heeft (mits je met ideal betaald) boven de 25,- geen verzendkosten.

De zender-set zelf is gewoon precies hetzelfde als de dingen uit hong kong enzo en is dus gewoon goed , alleen die kl*te servo van de hpi is nog slomer en slapper dan mijn oma en dus ga ik die zeker snel vervangen..

edit : nu ik het toch over een servo heb , weet er iemand een goede servo (eentje die beduidend beter is dan standaard) voor niet al teveel geld ?

jaaaaa
hij doet het weer...voorlopig (met dank aan PK racing)
wheelybar is ook binnen
ik ga voorlopig niet jumpen maar alleen wheely's trekken:D
grtz

aha :p
van T-bone heb je ook een front bumper , ik heb de rpm en ben er echt super tevreden over. In mijn fotoalbum zie je ook hoe die eruit ziet ;)

is wel een coole bumper
die voorbumper van t-bone kan je alleen in een set bestellen met een achterbumper
ik moet nog ff een berichtje sturen of ik alleen die voorbumper kan bestellen

bedankt weer iets voor de wishlist...:D

kan je daar ook gewoon bestellen want op ebay staat die losse bumper niet

Back