HPI E-Firestorm 10T Flux vs HPI E-Firestorm 10T

• Topicstarter Topicstarter Cruizerke_
  • Startdatum Startdatum
mag hij weg ja....
en alvast voor de savage xs die gaat dik boven de 400 euro uit komen
ik hou de mijne nog even (van het najaar ga ik ook eens kijken voor een savage gt,hp of xs)
succes met de verkoop...

Na een lange tijd TOCH een update :)

ik heb na em 20 dagen in de verkoop te hebben gehad toch besloten om de firestorm te houden omdat het met het budget toch niet helemaal uitkwam en de verkoop liep ook niet soepel :)

maar achteraf ben ik daar wel blij om...
heb afgelopen week mijn motor kunnen ruilen tegen een traxxas velineon motor met veel minder KV's dus fijner rijden en die dingen zijn echt beest , echt een aanrader voor iedereen met een Firestorm.

Daarbij is er niet de benodigde tandwiel verhouding ''standaard'' niet te koop dus moest ik daar ook wat op verzinnen... en dat is gedaan , hij rijd nu met 32dp gears dus veeeeel meer durable en veel zwaarder gegeared omdat het gewoon bijna de helft van de originele KV's is , bij de standaard motor was de gearing 16/87 48dp en nu is het 19/54 32dp en dat kan nog zwaarder aangezien de temps nog niet echt heel hoog waren na toch redelijk triggerhappy te hebben gereden.

Nu ben je natuurlijk benieuwd naar wat actie nou , ik heb ook een filmpje gemaakt welliswaar slecht gefilmd maar je ziet de 32dp gears en de motor goed dus , Enjoy !

edit : ik ben echt heel slecht in filmen met 1 hand :D :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn er nog meer mensen met goede/slechte ervaringen over de firestorm ?

er zijn echt maar een paar mensen hier die een firestorm hebben volgens mij :)

ach nu de nieuwe versie waterproof is en bij pk al klaar ligt komen er misschien wel meer.

nu is het wel een betere concurrent tegen de vxl.

zijn er nog meer mensen met goede/slechte ervaringen over de firestorm ?

er zijn echt maar een paar mensen hier die een firestorm hebben volgens mij :)

De firestorm is in mijn ogen super autootje
Heb mijn firestorm al serieus mishandeld en nooit echt serieuze schade mee gereden.
Waterdicht zou inderdaad een pluspunt zijn maar vind wel aanrader

nu nog een nét filmpje in het gras :

de crash aan het einde deed em niks , is echt een sterk ding :p

Laatst bewerkt door een moderator:
als je goed kijkt zie je dat ie net gas geeft maar nvm :D

ik heb vandaag mijn pro-line gladiators binnen gekregen dus even verlijmen en dan gaan met die banaan ! :banana:

Hallo, ik heb oorsprongelijk een DF-02..

maar ik wil iets anders. toen viel mij noog op de HPI E-Firestorm 10T.
Wat maakt deze auto zo speciaal? want de mijne gaat telkens kapot >_<

en waar kan ik meer informatie vinden? ik krijg alleenmaar buitenlandse websites.

Alvast BEDANKT.

eigenlijk is die best wel speciaal juist :)

hij heeft namelijk betere prestaties op het circuit dan een rustler (over het algemeen dan , er zijn veel andere factoren die kunnen spelen ;))

maar hij is weer een stukkie bash-proofer (mits de RPM front bumper is geïnstalleerd) dan de team asso T4.1 die echt goed rijd op een circuit.

de nieuwe is ook nog eens waterproof en geleverd met een 2.4ghz zenderset en een goede motor combo (in tegenstelling tot de vorrige versie van de flux).

dus , you choose ;)

ach, dan heeft alle auto's wel een voordeel :P
maar heeft het eigenlijk ook iets dat geen andere auto heeft? behalve dat er e-firestorm flux op staat?

als je er 1 koop zoek dan gelijk op internet een front bumper en wheeliebar (vooral die wheeliebar anders beschadigd die achterspoiler erg snel en das zonde)
voor de rest vind ik het een super ding
grtz

heb even fototjes van de wheeliebar en de spoiler schade er op gezet (zie mijn foto album)
grtz

wrom niet bashen met een wheeliebar?
niks zo leuk om te beginnen met een wheelie van een paar meter...
grtz

Back