hpi e-firestorm flux

Hey allemaal!

ik ben nieuw in de hobby en wil graag een rc auto aanschaffen!
Dit wordt mijn eerste auto en ik wil er gewoon veel fun mee beleven.
Ik ken verder niemand die er een heeft dus heb ik me volledig via dit forum en internet erin verdiept.
Na flink wat wikken en wegen weet ik dat ik een HPI e-firestrom wil hebben alleen nu heb ik dus wat vraagjes:

1. zouden jullie voor de normale of de flux gaan? de flux gaat natuurlijk sneller maar is dat aan te rijden voor mij als beginnend rijder? of zou ik snel spijt krijgen als ik de normale koop? ik twijfel heel erg dus wat ervaring hierbij zou ik fijn vinden!

2. welke accu en acculader zouden jullie aanraden als ik er langer dan 5 minuten mee wil rijden? er staat een hoop op internet maar ik word er maar niet echt wijzer van..

3. bestellen in het buitenland is goedkoper, maar is dat aan te raden? ik las ook al van mensen dat ze dan achteraf nog 19% erbij moesten lappen?
graag wat ervaringen en meningen van jullie...

alvast vriendelijk bedankt voor de reacties en ik hoop dat ik er wat wijzer van ga worden! :)

groetjes bob

Hey allemaal!

ik ben nieuw in de hobby en wil graag een rc auto aanschaffen!
Dit wordt mijn eerste auto en ik wil er gewoon veel fun mee beleven.
Ik ken verder niemand die er een heeft dus heb ik me volledig via dit forum en internet erin verdiept.
Na flink wat wikken en wegen weet ik dat ik een HPI e-firestrom wil hebben alleen nu heb ik dus wat vraagjes:

1. zouden jullie voor de normale of de flux gaan? de flux gaat natuurlijk sneller maar is dat aan te rijden voor mij als beginnend rijder? of zou ik snel spijt krijgen als ik de normale koop? ik twijfel heel erg dus wat ervaring hierbij zou ik fijn vinden!

2. welke accu en acculader zouden jullie aanraden als ik er langer dan 5 minuten mee wil rijden? er staat een hoop op internet maar ik word er maar niet echt wijzer van..