hpi e-firestorm flux

Bedankt voor de mooie uitleg :p
Maar had er infeite bij moeten vertellen dat het was omdat ik geinteresseerd was in het setje dat hier --> <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > verkocht word
En wilde weten als ik het verschil zou merken met hetgeen er nu in zit
de "sidewinder" met 5700kv motor.
Vind het mooie prijs voor het setje maar is altijd te duur als er niks veranderd natuurlijk,zeker met dat er nog helemaal niks mis is met de set nu maar sederd ik de kleine revo heb lijkt alles zoveel trager te gaan :D

Laatst bewerkt door een moderator:
voor 85 euro, ik zou hem kopen, je kan er sowieso 3S lipo's mee rijden dan...wat je niet kan met je huidige combo van HPI...

heeft er iemand zippy lipo's in zijn firestorm flux ? zoja : welke?

mvg Jonathan

heeft er iemand zippy lipo's in zijn firestorm flux ? zoja : welke?

mvg Jonathan

Weet niet als je nog antwoord zoekt op die vraag maar als het om afmeting gaat dan moet je wel oppassen want uitstekende draden worden meestal niet bijgerekend.
Ikzelf heb net turnigy lipo van hobbycity binnen gekregenen paste perfect ,buiten de draden natuurlijk:rolleyes:.Maar met kleine aanpasing lukt dit wel.

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 3S 20C Lipo Pack $29.99

DSC03968.jpg

ja, maar de gearbox van de gewone e-firestorm is ook al full metal. Bravo als je dat kapot rijdt :wink:

Dat heb ik dus vandaag gedaan...
Ben nu aan het kijken of zo'n ball diff van een blitz er ook op past, zoja dan ga ik die maar eens bestellen binnekort

Back