F
Fl3Xible
Guest
Ik heb de firestorm flux ook op het oog. Weet iemand hoelang je kan rijden met een standaard accu en wat haalbaar is met een andere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar kan ik De Flux in het rood kopen? silver is minder mooi toch? ikzelf vind rood mooier
Zilver is inderdaad per definitie minder mooi ja. Daarom heeft Hpi ook speciaal de rode versie uitgebracht, want die is mooier.
:roll:
Is de E-Firestorm Flux een goede beginners auto?
Als je de rode neemt wel. De zilveren body bij de andere versie zorgt ervoor dat hij minder geschikt is voor beginners.
Mijn zoonje van 6 kan er in het park prima mee rijden.
Natuurlijk ben ik er wel bij om als nodig assistentie te verlenen. Hij gaat redelijk rap op gras (±45).
Bedankt voor jullie reacties,maar niemand heeft nou echt mijn vraag beantwoord: Is de E-Firestorm FLUX een goede beginners auto?
Groeten
Vraagje zou het veel verschil in snelheid maken met de vxl3s + 3500kv motor van traxxas ipv de originele flux motor en regelaar
Het grote verschil denk ik dan dat de vxl 3s lipo kan hebben en de flux maar 2s
Heb hier zelf niet zoveel verstand van al die kv nummer en dergelijke ,hetgeen voor mij belangrijk is gaat hij sneller gaan??