HPI, rovan, KingMotor, Shenq

HPI, Rovan, KingMotor, Shenq

• Total voters
    213
Staat er toch:
dit is een echte HPI Baja 5B rtr
de auto is in goede staat en motor heeft goede compressie
dit is dus GEEN Sheng Qi , Rovan sport , King Motor Baja kloon
Oftewel: waarom zou je ons wel geloven en de verkoper niet?
Bovendien is het vanaf een foto bijna niet te zien of het om een echte HPI of een kloon gaat.
En daarnaast zit je behoorlijk dit topic te vervuilen.

mss offtopic maar ik ben de laatste tijd ook aan het kijken voor een big scale maar ik ben vooral dol op monstertruck types...
ik heb nu een hpi bullet mt en st

nu is mij de maverick blackout opgevallen... ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kon niets over deze wagen vinden op het forum...

heeft iemand van jullie deze wagen al gehad of heeft er ervaring mee of deze ook goed is, ik heb horen vertellen dat maverick een zustermerk is van hpi

Greetzzz Steven

Tja, het valt ook niet mee he, iets verder kijken dan je neus lang is: [post2]
Je zou bijvoorbeeld ook Gojira eens een berichtje kunnen sturen om hem naar zijn ervaringen te vragen.

dat is een mening van 1 persoon, als je moet verder gaan op 1 mening dan kan een namaak kloon van de baja 5B zoals de aowei van 350€ ook fantaschtisch zijn...

ach ja, laat het maar dan...

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou.. liegen kan toch?

Pfff, jochie, neem iets aan of doe het niet, maar hou aub op met die onzinnige vragen!
Door dit soort posten en onzinnige vragen word je zeker niet serieuzer genomen.

Wanneer je er aan toe bent (lees geld hebt) kijk dan nog eens rond, stel evt een vraag, en maak je beslissing.
Al dat ge..... wat je nu iedere keer uitkraamt.

Ik heb eens je posten nagelezen, en ze komen bijna allemaal op hetzelfde neer (overigens al door meerderen verteld!)!

Hoe kan iemand vanaf een foto op MP zeggen of het een echte is of niet.
En als je eraan twijfelt heb je kort gezegd 2 opties:
* niet kopen
* erheen gaan, evt iemand meenemen die er wel verstand van heeft, en dan beslissen om te kopen of te laten staan.

Ondanks je leeftijd snap je zelf ook wel dat je vanaf een foto niet veel kunt zeggen, en dat daarom je vraag/opmerking eigenlijk nergens op slaat!

Tja als je afgebrand wilt worden moet je hier een post plaatsen met de trefwoorden "namaak of kloon" :D
Ik durf wel ,er staat bij mij nog een kloon (Shengqi) in de garage en daar is lekker niks mis mee ;)

Heeeey er is weer leven in de brouwerij. Mijn alarm ging af toen iemand de woorden "namaak en Kloon" intypte.;)

Ook was me opgevallen dat de poll erg goed ging:D
Morgen hebben we een jubileum want dan loopt deze pol exact een jaar.

Maar dit is wel leuk want nu kom ik er zo gaande weg achter wie die 3 gasten zijn met een Sjenqui. Ik reis nu zo ongeveer een jaar heel NL door om op de diverse banen die nepauto's te ontmoeten, maar nu snap ik het...Die staan oa bij Predator in de garage, ja dan gaan ze lang mee;)

Hey Fuzzy, ik zag jou reactie op kloon motoren en zenoah, maar jij, als tuner, vind allebei, niks lees ik.
Tune je nou zenoah's of andere blokjes. Of allebei? Ik heb misscien wel interesse. Als je tenminste niet zo gooit met mijn blokje.:)

Hahaha wat ben je ook een draak van een kerel .:D
Ergens wist ik het dat ik een reactie zou krijgen in de vorm van " als je die neppert maar stil laat staan in de garage gaat ie ook niet stuk".
Ik rij de laatste tijd eerlijk gezegd bijna alleen maar met de FG´s want die zijn alledrie voorzien van een killswitch.
De Pitstop heeft vorig jaar een tijdje leveringsproblemen gehad met de killswitches en ik heb er net weer eentje besteld voor mijn Proline 5T.
Als ik deze gemonteerd heb dan zal ik de "echte " weer eens uitlaten ;)
Shengqi staat inderdaad al weer een tijdje stil ,de reden is eerlijk gezegd dat ik geen zin heb om een ontvanger uit een andere auto te halen en deze in de Shengqi te plaatsen voor een ritje.
Is eigenlijk gewoon luiheid dat de auto stil staat .

Ik heb trouwens in de poll op HPI gestemd hoor , veruit de beste bigscale uit de poll maar...................

Hai Wil,

"niks" is een groot woord, het is leuk en het doet het.
Maar over kwaliteit heb ik een andere opvatting :)
Nou moet ik zeggen dat ik fan ban van high end motoren als Blata, Bizeta, QD en M&D, maar gezien hoe ook deze fabrikanten hun waar in elkaar zetten, moet ik zeggen dat ik het droevig vind.
Gisteren bij mij op de shop nog met een Bizetta in mijn handen gestaan.. Big-end loopt er uit, word met noodmaatregelen weer opgelapt... zonde, is een motor van 1800 piek.

Ik tune ook Zenoah's en CY's en ja ook HY's :)
En ik gooi niet zo snel hoor.. ;)

hallo allemaal

mijn naam is chiel, 31 jaar en lees dit forum al een tijdje
ik heb nu een shengqi baja besteld, maar nu is mijn vraag

ben ik hier welkom of krijg ik alleen maar rare opmerkingen omdat ik geen hpi kan betalen.

ik heb de verhalen gelezen, over kwaliteit enz enz maar we hebben nu eenmaal niet allemaal hetzelfde bedrag te besteden.

alvast bedankt chiel

Back