Vandaag de PICCO eropgezet. Het past allemaal net, de trekstarter moest wijken voor een roto start, anders zou het niet passen.
-1:8 filter zat er al een tijdje op.
-Zit nu ook een dikke 1:8 pijp op, lekker laag gebrom bij stationair.
-Een 5 cellen accu pack voor de auto, weg met de losse penlites.
-Nieuw setje velgen/banden, want m'n 30mm schuimbanden passen er achter niet meer op vanwege de uitlaatbocht.
-Nieuwe gas/rem servo (sterkere) gekregen omdat de vorige heel erg snel stuk is gegaan.
Het starten gaat heel snel, even paar keer pompen op het pompje, roto start erin, en hij slaat meteen aan. Geen geklooi meer met een trekstarter.
Motor staat heel erg rijk en geef korte stootjes gas tijdens het rijden. Zo zal ik dan een liter moeten rijden om em vervolgens goed te gaan afstellen. Koelkop kan je zo vastpakken, lekker hand warm, kreeg koude vingers buiten.

Heb nog een 0,5 liter tegaan. Zit behoorlijk pit in het motortje, loopt rijk zelfs beter dan m'n overleden T3.0.
Op een circuit rijden, mischien ooit voor de fun met deze auto. Een wedstrijd auto komt er niet, zover rijkt de intresse namelijk niet.
Hier 2 foto's hoe de auto er nu bijstaat. Ben er 100% tevreden mee nu.
Mzzl.