HPI savage 3.5 - problemen en aanpassingen

Achterdiff lag compleet aan dingelen. :)
voordiff viel nog mee maar was ook serieus afgesleten.
Alles vervangen en terug gaan rijden = SWEET !!

maar het plezier was van korte duur (anderhalf uur) want dan was het tijd voor de spur gear... :) Tandjes zijn letterlijk afgesleten...

foto hieronder :
PICT0201.JPG

Spur vervangen en dan was het terug feest !!
nu moet ik wel terug mijn magazijntje aanvullen. grrr....

Btw, iemand een idee ofdat er een metalen spur gear bestaat voor de savage?

Goeiemorgen iedereen,

Ik zit met een vraagje.
Me Savage schakelt niet, en dat heeft niks te maken met de afstelling van de motor want die is goed.
Mijn vraag is dus : Kent er iemand de fabrieksinstelling van de gearbox? Je weet wel, van da umbraco'tje waar je aan moet draaien om vroeger / later te shiften...

Jullie zouden me enorm vooruit helpen hiermee.

Dankt u zeer. :P

Als je hem helemaal draait meen ik 4.5 slag uitdraaien..

Je kunt ook even testen of hij niet heel vroeg schakelt door even een paar keer heel rustig op te trekken en goed luisteren.

Hpi savage 3.5

Hallo iedereen
Ik heb net 2de hands een hpi savage gekocht en als ik rij komt er op de grond altijd een spoor benzine kan ik daar iets aan doen?

Da's waarschijnlijk geen benzine, maar de olie uit de brandstof... en dat zal waarschijnlijk uit de uitlaat komen; dat hoort er altijd een beetje uit te komen. Als de motor veel te rijk staat afgesteld komt er te veel olie in de motor en het 'restant' komt dan met de uitlaatgassen uit de uitlaat op straat...

En als het echt een spoor is kan het ook gewoon zijn dat je tank lek is.

Olie uit de brandstof kan alleen een spoor achterlaten als de motor enorm rijk staat afgesteld.

Dan staat je motor waarschijnlijk veel te rijk. Je zou ook een filmpje kunnen maken en hier posten zodat we mee kunnen kijken wat er aan de hand is.

Ik weet niet hoe het gebeurt is maar ik ben mijn aandrijf as verloren gans mijn voorkant alle vijsjes zijn er uit

Back