HPI Savage XS Flux Topic

Zou ik niet over hoeven te twijfelen.
Savage natuurlijk .
Verwacht dat deze ook oersterk gaat zijn met de stalen aandrijving:worship:
duidelijk antwoord :cool:
zoals ik ook al eerder aangaf wordt het waarschijnlijk ook deze vanwege ook mijn eerdere ervaringen met HPI

Even afwachten maar tot de release, wat ik kan vinden is ergens half september, iemand die hier wat meer van weet?

ja indrukwekkend. :) blijft mooi:worship:
maar hoeveel hopups zitten er al op????
Ik bedoel regelrecht uit de doos hè, anders kunt je minstens 30 eurie bij de prijs doen voor hopups.... dus voor de revo €250,- + €30,- = €280,-

+verzend tijd enzzz

Zo stevig is de MERV inderdaad niet. Overal komt speling op en de aandrijflijn is niet echt goed. Als de XS half zo goed wordt als de Flux HP dan wordt het een tank :)

Denk als ze deze tegelijk met de revo vxl op de markt gooide, ze het toch benauwd kregen bij traxxas.
Als ik de kans zou krijgen zou ik deze ook wel erbij willen hebben.
Kwestie van tijd voor er xl tvp 's voor komen denk ;-)

Inderdaad westcoast, HPI loopt weer een beetje achter de feiten aan.

15th of September zie ik bij MSUK ... ben aan het twijfelen om hem te bestellen. Denk dat ik toch even de eerste paar reviews afwacht.

Inderdaad westcoast, HPI loopt weer een beetje achter de feiten aan.

15th of September zie ik bij MSUK ... ben aan het twijfelen om hem te bestellen. Denk dat ik toch even de eerste paar reviews afwacht.

Ik ga ook eerst ervaringen van anderen afwachten voor ik hem koop.
Het geld van de verkochte merv begint nu wel aardig in de zak te branden haha

hij staat geprijsd bij onze ooster buren en kost daar 350.
er staat bij dat als je hem bestelt binnen 2 tot 7 dagen leverbaar is....
daarbij is het ook slimmer om in duitsland te kijken ivm opengrensen en geen extra kosten bij de douane....daarbij zijn je spullen zo binnen en de kosten schelen enorm,kijk eve bij hk-modelbau....en nee geen hobbykings :)

maar de prijs staat daar niet vast....aangezien ze ook niet weten wanneer ze hem hebben...
of je koopt hem hier.....goedkoper en leverbaar en al 9 verkocht!
savage xs | eBay

zoek en gij zult vinden :) ,zoals ik al in me eerdere post zei,ze zijn al leverbaar...
ik hoef er geen,maar ik ben wel benieuwd naar de bevindingen....

Back