Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst 8)
Doet me deugd een succes-verhaal te horen, auto is immers echt veelbelovend! Servo op de mijne is inderdaad ook traag, in de auto past een full-size servo dus genoeg keuze in vervangingen. Antenne-tube heb ik geheel weggehaald.
- Ziet de motorsteun er bij jouw exemplaar ook zo rommelig geboord uit?
- Hoe soepel rolt de auto met de hand en heb je naar de Mesh gekeken tussen Pinion en Idler Gear?
- Heb je ook op 3S gereden?
Overigens vind ik de meegeleverde zender wat karig qua instelmogelijkheden. Zo mis ik in ieder geval Steering Exponential, vind ik persoonlijk nuttiger dan Steering Rate (dat wel een eigen draaiknopje heeft). Hij ligt wat mij betreft wel prima in de hand maar oogt wat amateuristisch en goedkoopjes. Mijn stem zou in dit geval naar de 2.4GHz-zender van de concurrent gaan. Traxxas biedt zelfs een programmeerbare knop, niet slecht voor een standaard zender.
Het gaat echter natuurlijk vooral om de auto zelf
Een vriendelijke groet,
^Rook
Doet me deugd een succes-verhaal te horen, auto is immers echt veelbelovend! Servo op de mijne is inderdaad ook traag, in de auto past een full-size servo dus genoeg keuze in vervangingen. Antenne-tube heb ik geheel weggehaald.
- Ziet de motorsteun er bij jouw exemplaar ook zo rommelig geboord uit?
- Hoe soepel rolt de auto met de hand en heb je naar de Mesh gekeken tussen Pinion en Idler Gear?
- Heb je ook op 3S gereden?
Overigens vind ik de meegeleverde zender wat karig qua instelmogelijkheden. Zo mis ik in ieder geval Steering Exponential, vind ik persoonlijk nuttiger dan Steering Rate (dat wel een eigen draaiknopje heeft). Hij ligt wat mij betreft wel prima in de hand maar oogt wat amateuristisch en goedkoopjes. Mijn stem zou in dit geval naar de 2.4GHz-zender van de concurrent gaan. Traxxas biedt zelfs een programmeerbare knop, niet slecht voor een standaard zender.
Het gaat echter natuurlijk vooral om de auto zelf

Een vriendelijke groet,
^Rook
Laatst bewerkt: