Heren, ik zit op het hek (of "on the fence" zoals mijn moeder dat zou zeggen)
Ik vind dit een erg mooi karretje, maar hoor er alles behalve goede geluiden over.
De stock versie zoals die nu in de winkel ligt is voor mij geen optie, omdat er een sloot aan verbeteringen aan moet plaatsvinden die het karretje eigenlijk te duur gaan maken voor wat het is: namelijk een leuk klein bash karretje voor naast de mini revo ,de rustler en de grote revo.
Nu zag ik eerder in dit topic de savage xs ss kit al langskomen, en daar wil ik er wel eentje van gaan halen, denk ik. Ik heb nog een goede servo liggen en ik denk aan een een castle sct setje voor erin.
Als ik hem toch van de grond moet opbouwen, zat ik te denken er de nodige hop-ups meteen bij te bestellen en deze erin te doen (je bent dan toch bezig , he

)
Heeft iemand een overzichtje (of een review ofzo) met informatie over de meest slijtage gevoelige onderdelen van dit karretje, en hun verbeterede aftermarket versies? Informatie over de gearing is ook welkom, aangezien het best bewerkelijk is om "snel" te wisselen etc.
Een van de redenen waarom ik "op het hek" zit is omdat ik hiervoor niet zo'n goede ervaringen heb gehad met hpi op het gebied van verkrijgen van onderdelen (de mt2 onderdelen krijgen was een ramp, duurde soms wel 6 maanden!!). Is dit inmiddels verbeterd?