Ik heb een gebruikte super flux gekocht en gisteren m'n eerste ritje gemaakt, en wat een power zeg! Om bang van te worden, want dit wil je echt niet tegen enkels krijgen
want dan zit je wel in het gips voorlopig. Wat ik wel een paar minpunten vind is o.a. de piepkleine stuurservo, want dat slaat echt nergens op voor zo'n grote
en zware auto, en zit er al een nieuwe op, en ook die bromt al flink, dus daar zou toch echt een grotere in gewurmt moeten worden op de een of andere manier.
Een 2e minpunt is de ESC, en niet de werking maar het feit dat hij gewoon niet spatwater dicht is, en dat kan ook niet met een ventilator, waar overigens
zo een grassprietje in verdwijnt en de ventilator dan ophoud met koelen, en dan loopt de boel snel warm stopt de auto gewoon met lopen,
dus dat had veel beter gekund. En dan nog die zender die er bij zit, want wat een goedkope prul is dat zeg! Ik heb een nikko speelgoed auto van 50 euro
en zelfs die heeft een degelijkere afstandsbediening dat dit, en is de trekker dan ook overgevoelig en slecht te doseren, en verder geen accu's en lader
en dat voor een auto van dik 1000 euro! Het is dat ik hem 2e hands voor weinig kon kopen, want nieuw was hij mij te duur geweest,
want die 1000 euro die hij nieuw gekost heeft is hij niet waard imo.