Ok Henk, bedankt, dus kort gezegd, hoe lager de auto ligt, uiteraard hoe stabieler. Gezien dat de E-Maxx hoog ligt zal ie eerder omrollen? Uiteraad heeft dit ook te maken met de breedte, dat begrijp ik. Geldt dit ook voor een E-Revo?
Heb wel gelezen dat er bij de Trophy meerdere onderdelen al standaard van alu zijn, en bij een traxxas meestal van RPM? Zou de Trophy ook geschikt zijn om er mee op cross terrein te rijden? Tevens is er nergens uit te halen of de trophy een waterdichte ontvanger heeft. Is dat bij een van jullie bekend? Ook heb bij Leo gelezen dat de zender van Trophy 'minder' zou zijn? is daar iets van bekend? Mss weet iemand of de zender die er standaard bij de trophy zit ook in te stellen is op oefenstand? JaJa jongens ik weet een heleboel vragen. Maar heb altijd het gevoel als je zulke vragen in een winkel stelt dat ze je niet voor 100% nemen en ze je direkt een van de duurste aan willen smeren.
Heb wel gelezen dat er bij de Trophy meerdere onderdelen al standaard van alu zijn, en bij een traxxas meestal van RPM? Zou de Trophy ook geschikt zijn om er mee op cross terrein te rijden? Tevens is er nergens uit te halen of de trophy een waterdichte ontvanger heeft. Is dat bij een van jullie bekend? Ook heb bij Leo gelezen dat de zender van Trophy 'minder' zou zijn? is daar iets van bekend? Mss weet iemand of de zender die er standaard bij de trophy zit ook in te stellen is op oefenstand? JaJa jongens ik weet een heleboel vragen. Maar heb altijd het gevoel als je zulke vragen in een winkel stelt dat ze je niet voor 100% nemen en ze je direkt een van de duurste aan willen smeren.