HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Komen de accu's opgeladen of leeg???? Want ik heb nog geen oplader, en ik hou het niet meer vol dat ik niet kan rijden. :banghead:

Kom je maar op een manier achter.
Er zit een LVC in je ESC, dus je kan ze gewoon rijden en op een gegeven moment houdt hij er mee op en zijn je lipo's leeg.
Dit zal niet heel lang zijn denk ik.
Ik zou wel even rustig aan doen, omdat alles nog in moet lopen op elkaar.
Heb je al je schroeven al na gekeken?

Ruud

ja ik heb de schroeven na gekeken en jij zegt dus dat ik hem gewoon moet aan zetten en kijken of ze werken of niet want ik heb ze nog nooit opgeladen en heeft trophy truggy flux LVC??

kan iemand a.u.b een snel antwoord geven??

ok ik heb het gewoon gecheckt en ze zijn vol opgeladen moet ik ze leeg rijden voor het eerste keer laden of gewoon vol opgeladen aansluiten aan de lader als ik hem heb??? heeft trophy truggy flux LVC????

Sorry ik heb het verkeerd gelezen over die LVC. Maar nu even naar de vorige vraag moet ik ze leeg rijden voordat ik ze voor de EERSTE keer ga opladen??? Of volle accu's aansluiten bij de oplader

nee, ik zou ze eerst 1x vol laden voordat je gaat rijden. Accu's komen nooit vol vanuit de fabriek, meestal zitten de cellen rond de 3,7-3,9Volt(helemaal vol 4,2Volt per cell).

Goedemorgen,

Ik kwam in de onderdelenlijst op de hpieurope site dit onderdeel tegen: Rear Chass Anti-bending Rod - 101105 at HPI Europe
Een rear chass anti bending rod. Hij staat aangegeven als een standaard onderdeel voor o.a. de truggy flux.
Op de truggy kan ik hem alleen nergens terugvinden? Is dit onderdeel misschien vervangen door de brace aan de achterzijde? Iemand een idee?

Gr. Joost

Ik heb mijn imax b6ac en ik ben boos want je zag duidelijk deans op de foto en ik heb die met tamiya plug en anderen maar geen deans dus kan ik m'n accus laden met de krokodillen, voordat ik de deans kabel heb???

Kan, maar let wel er goed op dat ze elkaar niet raken.

Persoonlijk zou ik het niet doen en even een laadkabeltje bestellen.
Maar dat duurt wel weer een dag of 2.

@ Joost077 : Misschien een beetje seconden lijm op het draad doen?

Ruud

@ Joost077 : Misschien een beetje seconden lijm op het draad doen?

Ruud

Het gaat om het plastic oogje dat van het balhoofd afschiet. Dat is na een paar keer misschien net iets te ruim geworden. Binnenkort eens een nieuwe bestellen als ik nog wat meer onderdelen nodig heb.

@krsk77 : waarop?
Je moet het kebeltje natuurlijk wel bestellen.
Je kan bij paypal zeggen dat het product niet voldoet aan de beschrijving.
Misschien dat je dan wat geld terug krijgt.
Of contact opnemen met de winkel waar je de lader hebt gekocht.
Misschien zenden die wel een kabeltje naar je toe.

@ Joost077 : Oké ik dacht dat het draad los schoot uit heb kopje.
Maar dan denk ik inderdaad ook dat het gaatje wat te groot is geworden.
Je zou tijdelijk hier ook wat lijm op kunnen doen?
Volgens mij hoeft de chassis brace niet echt heen en weer te kunnen wat een turnbuckle wel moet doen.

Ruud

Laatst bewerkt:
Back