HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Volgens mij ís en blijft het toch een top auto je hoort weinig gebreken of opmerkingen erover hier op 't forum.!!
Gaan met die top banaan!!!

Dat dacht ik ook, ik wil er daarom komende maand ook een kopen.
Iemand nog tips waar je de Truggy het beste kunt aanschaffen?....lees de beste prijs..;)
Alvast bedankt.

Bedankt voor de tip krsk77...

Laatst was die in de aanbieding bij Trxxs shop voor €440, maar helaas eenmalige actie en verkeerde timing voor mij.

Nog meer tips zijn natuurlijk welkom. ;)

Idd de flux versie...toch beter bruikbaar in mijn omgeving...hoewel nitro/benzine wel meer tot de verbeelding spreekt...dat geef ik wel toe.

Ombouwen?...bevalt nitro toch niet dan?

Start een nitro maar eens in je woonkamer als je aant testen bent!!! Gooit je vrouw je buiten met stinkende herrie makende auto de garage in....;-)
Greggy gewoon kopen geld moet toch rollen een trophy ook!!

@ Saffier, hij gaat er zeker komen in Jan.
Maar we willen natuurlijk niet teveel betalen hé:P

Alle tips zijn daarom welkom...hier zitten toch de kenners...

Wesley zouden er nog liefhebbers zijn om 18 januari in de manege te rijden denk je? Zelf zal je denk ik niet gaan. Ach we rijden deze zomer wel weer bij RACO denk ik! ;-)

Sinds kort ook 4S Gens Ace voor de Trophy, man begon bijna te vervelen, eer de lipo buzzer begon te piepen :p top accu's! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de Lipo tip...alleen net te laat ...haha...vorige week zijn mijn Turnigy's binnengekomen.
Ach ja, zullen om te beginnen ook wel prima zijn...misschien later een keer over naar Gens Ace... kan ze altijd ook nog in mijn E-Maxx blijven gebruiken....we zullen zien.

Hoi Greggy, op zich zullen die 4s Turnigy accu's ook wel goed zijn mits je met de standaard electronica rijd.

Ik reed met die Turnigy accu's met mijn HPI Vorza en daar zit een Mamba Monster en 2200 kv motor in en dat ging net aan.. alhoewel de accu's het wel zwaar te verduren kregen.

De case van die Turnigy accu is niet heel sterk, dus ik deed om elke 4s Turnigy accu 3 tierips zodat de case niet openplofte en dat hielp wel goed.

In mijn Trophy truggy zit een dikke Tenschock 2200 kv truggy motor incl een 150a Hobbywing esc en daar konden de Turnigy accus echt niet tegen, ze waren na 5 minuten al leeg en waren dan heet en stonden bol.

Heb zelfs Turnigy Nanotechs geprobeerd en die stonden ook in no time bol.

Rijd nu met die Gens Ace en die kunnen het motorgeweld wel aan.

20130608_153652.jpg

20130928_165948.jpg

20130928_165910.jpg

ik heb met mamba monster 2200kv gereden en daarbij een hobbywing 150A. Ik heb altijd gereden met die turnigy's 4s en nooit problemen gehad. Ik reed ook altijd rond de 15-20 minuten op deze accu's. Nu rij ik met absima 4s 5600 en ik merk dat die wel even wat meer power hebben. Ik heb ze nog niet heel erg kunnen vergelijken doordat ik nog niet op een droge baan heb kunnen rijden met de absima's.

Oke ja met mijn mamba en 2200 kv ging het wel.. wellicht ligt het dan aan die Tenshock motoren, wellicht trekken die gewoon heel veel stroom.

ZOwel met mijn Turnigy nanotechs als met mijn 4s Turnigys ging ik in 5min. leeg en stonden de accus bol.

Back