
Chubbysdad
Berichten:
2824
Score: 100
Samen: 6/24/2005
Laatste Login: 12/22/2009
Van: Clermont, FL, USA
[COLOR=redoffline/FONT"]Status:
off-line[/COLOR]
Ik vond dit en dacht dat het zou nuttig zijn voor sommige mensen over het wijzigen van de diff vloeistoffen en wat dik en dun doet.
Voorzijde
Dunner:
verhogingen stuurinrichting in hoeken (af-kracht)
Als olie is te dun inconsistent de stuurinrichting kan worden, met name het voorwaartse tractie (en stuurinrichting) kunt verliezen tijdens versnelling uit hoeken
Dikker:
stabiliteit in hoeken verhoogt tijdens het remmen
verhogingen op macht stuurinrichting bij hoek uitgang
............................................................ ........................
Center
Dunner:
voorwielen unload meer tijdens versnelling
vermindert op macht stuurinrichting (vermindert overstuur)
gemakkelijker om te rijden op ruwe tracks
Als een krachtige motor wordt gebruikt zou u verspillen te veel macht en ergens "koken" de olie in de center diff ERENTIËLE, omdat het "overbelasting"
Dikker:
meer all-wheel drive effect
betere acceleratie
verhoogt op macht stuurinrichting (vermindert onderstuur)
beter geschikt op hoge-bite, gladde tracks
auto kunnen meer nerveus te rijden vooral als een hoog vermogen motor wordt gebruikt - u wellicht glad op het gaspedaal
............................................................ .........................
Achterzijde
Dunner:
stijgingen, bochten tractie
verhogingen stuurinrichting in hoek
Dikker:
dalingen aan de achterkant tractie terwijl bochten
vermindert spinnen