HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Hij zei voor bashen dat dat beter was. Wat ik van andere truggy rijders uit purmerend hoor is dat ze tussen de 10-15 voor hun middendiff gebruiken

20k is niet perse beter. Ik ging er vanuit dat jij meer lekker rond wilt crossen. Vandaar dat ik je ong 20k aanraade. Met 20k heb je minder kracht verlies naar de voorwielen met optrekken daardoor gaat de auto aggresiefer rijden, waardoor het rond crossen wat spannender wordt ;).

Als je het gewoon universeel wilt houden doe je gewoon 10k in het middendiff.

Niet te moeilijk gaan doen, koop gewoon 10k of 15k. In de flesjes zit genoeg olie om al je dempers te doen. Voor de alle banen in Noord-Holland moet je google even raadplegen.

Geen idee. Zal waarschijnlijk wel wat zijn MVB in Bergsenhoek. Maar eb je al eens in purmerend gereden? Anders zou ik eerst gewoon eens met de standaard setup rijden. En je gaat, als je nog nooit op een baan hebt gereden, echt geen verschil voelen in de setup. Dat ondervind je pas als je op de baan hebt gereden. Shockoil merk je wel behoorlijk snel maar ik zou eerst eens met de stock setup gaan rijden. Dan kan je pas conclusies trekken

Ok ik ga morgen zoeken voor banen.

En over olie's
Dempers :

Voor - 550cps
Achter - 500cps

Diffs :

Voor - 10k cps
Midden - 15k cps
Achter - 7k cps

Ik heb al op purmerend gereden met stock en ik moet al me dempers vullen want ze zijn leeg.

Als je je diffolies nog niet moet vervangen zou ik dat niet doen. Gewoon eerst rijden en dan kijken wat er beter zou kunnen. Dan kijk je op die lijst die een paar posts terug is gestuurd en kan je zo bepalen naar welke dikte je ongeveer moet gaan

10-15-7 kan perfect hoor. Even kijken of het je bevalt.

Heb een vrij krachtige motor en mijn rijstijl nijgt naar het agressieve. Lichter middendiff compenseert dat :p.
Reed vroeger zwaardere diffs maar dan krijg ik teveel power aan de grond. Circuitrijden gaat niet om de topsnelheid.

Bryan, volgende week is er de truggycup. 2 weken erna nederland-duitsland-belgie. Beide wedstrijden doe ik mee. Dat rijden zal dan wss een andere keer zijn.
Pur is ver (heen en weer 500km) dus buiten wedstrijden rijden we er niet veel.

Hield je iets over aan je auto? Die bulten zijn wel wat groter dan een standaard rc baan.... Super bedankt voor de banden!!! Staan echt mooi.

Back