Nieuw projectje gekocht...
Heb een oude Hotbodies Lightning Stadium truck gekocht (roller nitro) en die ga ik ombouwen naar een HPI Trophy Truggy brushless.
Heb alvast een Trophy Truggy chassis, motormount en wat plastic chassisparts besteld.
Binnenkort eerst maar schoonmaken en diffs vullen/nakijken (iemand tips voor diff olie).
Hier wat foto's, van hoe het er nu bij staat (net uit verpakking gehaald).
Ik miste 1 axle pin, dus die heb ik meteen even besteld, van de Lightning kon ik ze niet meer vinden maar die van de Savage zijn hetzelfde dus heb die besteld via ebay.
En een heleboel parts en body's erbij.
Ik heb ook een Vorza en in het ergste geval zou ik hem voor onderdelen gebruiken (sommige onderdelen zijn uitwisselbaar) maar aangezien ik er vandaag achterkwam dat de Trophy de opvolger is van de lightning en 99 % hetzelfde is, heb ik het plan opgevat om hem brushless te maken.
Eerst wil ik er een fatsoenlijke brushless
roller van maken, electronica zal wat langer duren aangezien mijn bankrekening weer even op adem moet komen.
Het is al een tijdje geleden dat ik een 1/8 truggy in levende lijve had gezien, dus het was even een wow momentje toen ik zag hoe groot het ding was!!
Mijn vriendin vond het geen wow momentje... die vond hem nogal erg groot...