Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey RCNoob,
ik ben nog lang niet klaar met mijn Trophy truggy, mede ook omdat er nog veel onderdelen onderweg zijn vanuit de USA.
Hij staat er nu zo bij.. (gepoetst, gesmeerd, geolied, diffs gevuld)
zie hier nog meer foto's [post1079]
![]()
dus een begin is er al.
Ik wacht nu nog op de plastic chassisparts (radiotray, batterytray etc), de motormount en de center aandrijf assen.
Ik kwam erachter dat de HB Lightning Stadium center assen niet hetzelfde zijn als de HPI Trophy versie, dus die moest ik helaas ook nog bestellen.
Wat wel weer leuk is, is dat ik heb ontdekt dat er in mijn HB Lightning Stadium Pro, de extra stevige (hardened) diffs in zitten, dit in tegenstelling tot de Trophy.
Ik probeer het projectje een beetje uit te spreiden, dus niet alles in 1x te bestellen, aangezien mijn geldboom nog steeds niet goed wil groeien.![]()
Daarnaast wil ik ook nog een mooie body kopen en leuk spuiten.. (Proline Bulldog body ofzo).
Mooi die alu draagarmen
Heb je trouwens de HPI101801 niet nodig?
Dit plaatje zit bij mij onder de motormount en diff houder. Direct op het chassis.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn om net als Wesley Roy ook een HPI Trophy Truggy of Buggy om/op te bouwen naar een HPI Trophy Flux buggy of truggy... ik heb op Marktplaats een advertentie gezet met al mijn Hot Bodies rollers en onderdelen.
Marktplaats.nl - HotBodies Lightning onderdelen passen ook op de HPI Trophy - Modelbouw | Radiografisch | Auto's
Niemand toevallig die zn truggy al lang op de kast heeft staan en erover na denkt hem weg te doen?
edit... heeft iemand een idee wat een goede diffolie set up zal zijn voor de Trophy truggy? Ik heb een vermoeden dat mijn buggy setup wellicht niet goed gaat werken (8000 10000 5000)
to be continued....
Ik rijd met de truggy 10k voor, 20k midden en 7k achter en ben daar wel tevreden mee. Veel grip en acceleratie uit de bochten. Ik zou voor het middendiff niet lager gaan dan 12,5k.