Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De bulldog body past ook op de standaard trophy towers/bodyposts alleen dan staat hij wat hoog en sluit hij aan de onderkant niet geheel af.
![]()
![]()
![]()
Het zal een paar keer gevraagd zijn, maar wat voor olie is goed voor in de shocks van de Trophy Truggy? Ik rijd nu met een 18t pinion, maar vind hem veel te veel inzakken.
Ik denk dat je een paar van die spacers bij de dempers moet weghalen dan staat ie wat laager.
Deze foto's heb ik inderdaad gezien bij RC Tech
In de aanbieding bij HPI UK:
Rear Shock Tower (D8T) (#67810) | HPI Racing UK
Front Shock Tower (D8T) (#67815) | HPI Racing UK
Ik heb twee sets besteld via een engelse kennis want ze sturen helaas niet naar Nederland. Ik was ook van plan om deze op de truggy te monteren en voorzien van een Pro-line bulldog body
Die badlands zijn ook vet
Zit ook te denken aan de T-Bone Racing bumpers.
Hier in de buurt is een kunstgras baan, maar je kiept best snel om in de bochten (misschien te veel grip?)
Wat zou ik daar aan kunnen doen? Bandjes met minder profiel?
Kunstgras heeft ontzettend veel grip.
Dikke swaybars, dikke olie in diffs (7k-10k-5k oid, ikzelf rijdt 10k-10k-7k), harde veren en dikke olie in shocks, eventueel de shocks een beetje schuiner zetten.
Banden AKA EVO citiblock eronder en rijden maar.
Hiermee ga je een heel eind komen. Rijhoogte moet je ook goed zetten, net zoals droop. Deze zijn zeer circuit afhankelijk. Je moet hier een goede balans in zien te vinden.
De AKA band is heel vergeefelijk en je kan daar zeer vloeiend mee rijden zonder dat er veel stuurcorrecties nodig zijn. Op droog astro een zeer goede band om te rijden.
Ik vind persoonlijk de Tekno shocktowers mooier en die zijn gewoon op ebay te vinden.
Kunstgras heeft ontzettend veel grip.
Dikke swaybars, dikke olie in diffs (7k-10k-5k oid, ikzelf rijdt 10k-10k-7k), harde veren en dikke olie in shocks, eventueel de shocks een beetje schuiner zetten.
Banden AKA EVO citiblock eronder en rijden maar.
Hiermee ga je een heel eind komen. Rijhoogte moet je ook goed zetten, net zoals droop. Deze zijn zeer circuit afhankelijk. Je moet hier een goede balans in zien te vinden.
De AKA band is heel vergeefelijk en je kan daar zeer vloeiend mee rijden zonder dat er veel stuurcorrecties nodig zijn. Op droog astro een zeer goede band om te rijden.
Buggy
AKA CROSSBRACE Super Soft EVO YELLOW (2) - 1/8 Buggy - TIRES & wheels
Verkrijgbaar in SS, S en Medium
Een goede optie voor de buggycup is ook de Tourex X300 SS / S of de syntrack. Deze zijn wat goedkoper, maar slijten iets harder.
AKA CROSSBRACE Medium EVO YELLOW (2) - 1/8 Buggy - TIRES & wheels
Dit zijn de mediums.
In de beschrijving staat EVO Yellow, dit heeft te maken met het soort velg en de kleur. Dus ze zitten inderdaad op velgen.