Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee enkel op de baan hier ( klinkers) idd veel optrekken,
in 20min mijn banden kaal, maar zware stromen ! gelijk altijd 6s lipo 4500mah 30/40 c
vind dat wat vreemd dat de ESC warmer word dan de motor; op mijn andere modellen, blijft de ESC altijd koeler dan de motor,
Sinds een paar dagen heb ik mn Vorza binnen. Het valt me op dat de assen een heel stuk dunner zijn dan de Savage Flux die precies dezelfde motor heeft. Dat vind ik zo raar. Iemand enig idee waarom dat zo is?
Boeit niet veel hoor. Mijn regelaar zit ook altijd tussen de 45 en 55°C. Denk dat zijn fan op 55°C ofzo aanslaat. Zolang uw regelaar onder de 90°C blijft ist goed![]()
Hey Stewie
Ik zou toch opteren voor zo sterk mogelijke lipo's.
De modellen die je zegt voldoen de minimum eisen, maar net als met de Revo raden ze toch een setje aan die continu 150A kan leveren...
Maar ze zouden eventueel wel voldoen hoorGewoon de instellingen van de ESC wat aanpassen dat hij minder bruut is bij het vertrekken en vooral het remmen
Heb ik ook gedaan, rijdt hij net wat leuker
Heb je er al eentje gevonden???
Ohja en 6S lipo, damn je gaat je verschieten als je hem gaat vertanden ...![]()
Hey Stewie
Ik zou toch opteren voor zo sterk mogelijke lipo's.
De modellen die je zegt voldoen de minimum eisen, maar net als met de Revo raden ze toch een setje aan die continu 150A kan leveren...
![]()
Alleen met 30c continu ben je er nog niet he? 3000mah 30c is dus veel te weinig bv.
Veel plezier ermee iig, lijkt me een erg leuke wagen!
ale, dan. Zal zien dat ik minimum 150A continue haal, dus 30c 5000Mah.
Merci, de wagen zal mij wss wel bevallen. Kan stiekem al niemeer wachten.