Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie je dafke, dan helpt je 90c protectie niet meer.Als de accu door of te lage C waarde of teveel weerstand dit niet kan verwerken wordt de energie omgezet in warmte in de regelaar met natuurlijk POEF als gevolg.
Met een kleinere pinion gaat ie juist harder trekken... Groter pinion is meer snelheid maar minder koppel...
Heeft er iemand een idee hoe ik het standaard 48T spur kan veranderen naar 46T?
Ik heb het center differentieel er al af gehad, en ook open gedaan... Maar ik zag niet echt een mogelijkheid om het spur eraf te krijgen...
Ik heb gisteren met de 2x 3s gereden met standaard vertanding en de motor/esc en lipo's werden niet warmer dan 38 graden, dus dat valt dan wel mee.
Is een failsafe nu wel of niet nodig in een electro?
En een castle link, is dat wat? zag dat er nu ook iets nieuws is voor in het veld.
Castle Creations | Field Link
gr
Menno
een 2.4ghz zender met fail-safe moet je direct bij bestellen,
reden , een fail-safe werkt als een auto buiten het bereik of in een storing komt van de zender komt, dit wil zeggen als je in een storing komt of einde bereik reageert de fail-safe naar hoelang de instelling van voorheen , b.v remmen en wielen naar links,
mocht je geen fail-safe hebben , kan het volgende gebeuren,
je komt weer in storing of einde bereik , de wagen weet niet wat doen , hij kan volgas doorrijden of wie weet wat!!
daar dat er voorheen niets in gesteld is( geen fail-safe) weet de wagen niet wat doen !!
t'is mss wat raar uit gelegt , maar hoop dat jullie het begrijpen
Aangenaam kennis te maken Stewie
Het ritje met de Vorza had je toch aangestaan![]()
Jammer dat ik over slechts 120 pk beschik. Een heel ander slag auto dan ik gewoon ben, al mag ik zelf ook niet klagen.