Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik laad mijn 2x2s ook apart (wel tegelijk op de hyperion duo lader) maar ik gebruik ook altijd dezelfde packs samen...
Ook zie ik na het leegrijden dat het voltage in de cellen grotendeels gelijk is zodra ik ze aan de lader hang!!!
Ik laad de 2x 3s apart dus dat is niet goed?
Je moet ze dus als 6s in serie ook laden?
gr
Menno
Ja, vertanding komt in orde.
Morgen testen. Net nog eens de instellingen van de ESC nagekeken
Heb net ook de eerste rondjes (voorzichtig op de 20c packs van mijn zoontje) gemaakt.
Eerste wat me opvalt is de idd de zeer matige standaard stuurservo, da's het eerste wat ik ga vervangen !
Hoop dat ik snel de skidplates binnen heb, na twee sprongen meteen al wat krassen op bodemplaat. Denk dat ik ook ga kijken voor de bigbore schoks aan de achterkant.
Qua gearing weet ik het nog niet, durfde niet voluit te gaan op deze packs.
Maar jeetje, wat is dit een heerlijke auto, zoveel meer controle als een Revo ;-)
Met welke spur ?
Ik zat de specs te bekijken van beide aanbevolen servo's, de Ace is een stuk rapper dan de Hitec, de Hitec is wel weer een stuk sterker. Weet eigenlijk niet goed hoeveel kracht ik nodig heb, bij de on roads zijn we meestal al dik tevreden met 10KG, maar kan ie niet snel genoeg zijn. Het zijn wel echte servo's trouwensQua specs, maar ook qua prijs...
Een forza rijdt dan nog maar 48km/h op 4S. Met een 18T pinio ga je rond 65km/h zitten zoals de meeste buggy's![]()
Met welke spur ?
Ik zat de specs te bekijken van beide aanbevolen servo's, de Ace is een stuk rapper dan de Hitec, de Hitec is wel weer een stuk sterker. Weet eigenlijk niet goed hoeveel kracht ik nodig heb, bij de on roads zijn we meestal al dik tevreden met 10KG, maar kan ie niet snel genoeg zijn. Het zijn wel echte servo's trouwensQua specs, maar ook qua prijs...