HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Leuk heel ver uit de buurt bij mij aleen veel plezier :p
2 vraagjes als dat kan
Hoe is de electro conversie gedaan bij de d8 hara, rcm tekno elite rc?
En had je iets van waterproofing gedaan hier?
Grts

Leuk heel ver uit de buurt bij mij aleen veel plezier :p
2 vraagjes als dat kan
Hoe is de electro conversie gedaan bij de d8 hara, rcm tekno elite rc?
En had je iets van waterproofing gedaan hier?
Grts

Is een Tekno v4 conversie kit. Nee ik heb niks gedaan kwa waterproof omdat de kap zo goed afsluit. Ik heb zowat letterlijk 5 druppels weg hoeven spuiten. Maar vies was ie best wel. maar gelukkig hebben we een compressor in de schuur staan. scheelt een hoop werk.

Ja zou goed kunnen. Ben er een tijdje uit geweest. Maar ben van plan dit seizoen weer wedstrijden mee te gaan rijden. Heb een nieuwe vorza gekocht en van een vriend een hotbodies d8 hara. Dus ga binnen kort maar snel trainen in Purmerend.

Dan zal ik je nog wel eens tegenkomen! Welke races ga je rijden?

Weet iemand welke kappen er allemaal passen op de tekno v4 conversie voor de d8? Want de kap die ik nu heb begint aardig te scheuren:S

Dat weet ik dus niet zeker. Ik wil het eigenlijk zeker weten. Want het v4 chassis is smaller waardoor de originele kap van de vorza te breed is.

Hallo lees even een paar paginas terug staan wat plaatjes van bodys en beetje info
Of zoek op RCtech voor D8 v4 body.
Je moet niet naar normale vorza of d8 bodys kijken ook geen xray allemaal stuk te breed.

Als je een bulldog wilt moet je kijken naar de Losi 8ight electro bulldog, of de bulldog for JQ the CAR
Bijde passen JQ is ietsje smaller.
Kijk bij tower hobbies voor de maten staan bij alle bodys daar.

Andere JQ the car bodys, losi eight bodys, hotbodies ve8 body (gebruik ik momenteel zelf) FTW tekno conversie body
En zo zijn er wel meer bodys
Als je 1 hebt gekozen en er niet uitkomt of die wel goed is wil ik wel ff proberen te kijken of ik het mss weet
Succes maar dit komt wel weer goed natuurlijk
Grts

Heb er nooit wat van gehad maar schijnt idd mooi spul te zijn.
Robert paar paginas terug staan er meerdere afbeeldingen die verschillen in breedte laten zien en pasvorm van bepaalde bodys als je goed zoekt kan je vaak wel een foto vinden van precies hoe een body om de guards past.
Met velcro kan je wel een hoop bodys strak laten omsluiten

Mijn vorza begint alsmaar trager te worden. weet iemand of je de standaard regelaar kan vertimen of er meer kan uithalen met een usb link of zoo iets?
hij heeft nooit hard gegaan vond ik, en heb dan een tandwieltje van 1 tand groter op de motor gestoken maar had niet zo veel effect. ik rij met 4 cell accu's op parcour er mee, de baanligging van de wagen is goed maar de snelheid is nie zo vet.

Back