Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De steun voor de roer servo gemaakt en het achterdek uitgezaagd.
Dit alles uit 2 mm stereenplaat.
Voor de steun van de servo heb ik twee stukken sturen op elkaar gelijmd om meer sterkte te krijgen.
De opbouw heeft een hoop ronde hoeken. Heeft iemand een tip hoe ik stereenplaat kan buigen?
Gr. SjoukeBekijk bijlage 306815Bekijk bijlage 306816Bekijk bijlage 306817
Klaas, ik ben bekend met de site. Een oud collega heeft deze opgezet. Zelf ook de nodige foto's voor aangeleverd.Hallo Sjouke, Kwam bij Modelbrouwers ook nog een soortgelijk scheepje tegen. Op een andere site nog wat foto's, maar ongetwijfeld ken je die. Gr. Klaas.
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=51703
http://www.roofdierklasse.nl/index.php/jaguar
Goeie tip. Ik moet nog bedenken hoe ik het wil gaan doen. Moment zit ik weer aan boord en gebeurt er de komende tijd niks.Alvast een goede vooruitgang. De spanten op het achterdek heb ik op dezelfde manier uitgevoerd, dus dat komt mij erg bekend voor!
Styreen buigen moet je het inderdaad even voor verhitten. Pas op dat je dit niet te snel doet, het vervormt vrij snel.
Je zou, als je verder geen details toevoegt binnen in de opbouw, ook kunnen kiezen voor een houten constructie waar je dan de styreenplaat omheen buigt. Goed verlijmen en het blijft wel zitten.
Ben benieuwd naar het vervolg. Ziet er al goed uit.
Desnoods war probeersels maken alvorens je voor het echt gaat. Helpt mij vaak wel beslissen hoe ik het wil hebben uiteindelijk.Goeie tip. Ik moet nog bedenken hoe ik het wil gaan doen. Moment zit ik weet aan boord en gebeurt er de komende niks.
[emoji22]
Hallo Frans, zelf heb ik op de jaguar gedragen. Mooie tijd gehad. Foto's zijn van harte welkom. Daar kan ik nl niet genoeg van hebben. Er zijn heel veel details die ik uiteraard allang vergeten ben. Foto's bieden dan uitkomst. Moment ligt de bouw even stil omdat ik nog steeds vaar en inmiddels weer aan boord zit.Hallo Sjouke.
Ik zag jou project, en ga het zeker volgen. Zelf heb ik op de Hr.ms. Vos gevaren. Mocht je nog foto's nodig zijn, dan heb ik die wel voor je.
Mvg Frans.
Heb je WhatsApp, dan stuur ik je de foto’s.Hallo Frans, zelf heb ik op de jaguar gedragen. Mooie tijd gehad. Foto's zijn van harte welkom. Daar kan ik nl niet genoeg van hebben. Er zijn heel veel details die ik uiteraard allang vergeten ben. Foto's bieden dan uitkomst. Moment ligt de bouw even stil omdat ik nog steeds vaar en inmiddels weer aan boord zit.
Groeten, Sjouke.
Je mag ze wel mailen. sjoukebierma@gmail.com.Heb je WhatsApp, dan stuur ik je de foto’s.
Ik heb effe gezocht en dit is een heel duidelijke plaatje van de planken. Het is ook niet bij elk schip, maar wel als het aangemeerd ligtKun je een foto uploaden?
Zou zo niet weten waar dit voor is. Het is me ook nooit opgevallen
Sent from my HTC 10 using Modelbouwforum.nl mobile app