Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo, de plug is klaar. Helaas heb ik de komende weken geen tijd om verder te gaan. Moet weer op een echt schip aan het werk.
De volgende keer als ik weer thuis ben zal ik de plug verder glad maken met polyester plamuur. Schuren en in de G4 zetten.
Daarna wil ik hem behandelen met loswas voordat ik met met keperdoek en epoxy bekleed.Ik heb wel gelezen dat forumleden er eerst brede plakband over heen plakken.
Wie kan hier wat tips over geven.
Ook welke dikte keperdoek ik moet gebruiken en hoeveel lagen ik minimaal op moet zetten voordat ik de plug eruit kan halen.
Ik zit er over te denken om, wanneer het bootje eenmaal uit de plug is, om hem van binnen uit nog wat te versterken met keperdoek en epoxy om zo te voorkomen dat het bootje niet te veel afwijkt van zijn orginele maatvoering.
Bekijk bijlage 293702
Als laatste laag zou ik primer of aflak gebruiken Daar overheen de bruine tape en dan de loswax. Waarschijnlijk een type foutje van je, maar 80 grams keeperdoek geeft een dikte van 0,1 mm en geen 0,8Wanneer deze mooi glad is zet ik er bruine tape overheen, flink in de loswas en misschien nog in de pva. 0,8 mm per laag bij gebruik van 80 grams doek is niet zoveel.