Hubsan Micro Quad

Jurgen, heb jij je handen niet al vol aan die nieuwe naza? Maar kan nooit meer lang duren toch? De mijne heeft de eerste rondjes door de woonkamer (onder het koken..lol..) ook al gedaan..

ja ik zal nog wat nieuwe lipos en props moeten gaan bestellen maar weet niet goed hoe ik de lipo's kan voorzien van xt60 connectors.

Ik zal dit de komende week eens gaan bestuderen en bestellen. Dan wil ik wel eens zien hoe de tbs vliegt met naza en tbs.

Ik heb vandaag ook nog 2 lipo's leeg gevlogen. bochtenwerk moet nog wat beter maar krijg steeds meer vertrouwen. Echt verslavend zeg.
Laat staan als ik de hubsan binnen heb dan wordt mijn vrouw helemaal gek van me haha

Dat stelt niet veel voor.. Alleen zorgen dat je geen sluiting maakt.. Dus gewoon zwart en rood een voor een losknippen en gelijk de nieuw stekker eraan solderen.. Welke motoren en Props gebruik je bij de tbs?

Wel een vreemd idee hoor, buiten vriest het 10graden en ik ben gewoon aan het Avondvliegen..

Ha, wat een leuk idee, depron parcour!

Ik heb ook nog even door mijn werkhok heen gebanjerd, looping en al. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie filmpjes!
En nondeju sven, ben jaloers op dat werkhok van jou. ziet er strak uit.
Mijn totale appartementje is maar net iets groter :P

Leuk al die filmpjes en wat kan dat ding strak vliegen.
Ik krijg er hopelijk vandaag ook een binnen van een NL adres.
Wel leuk binnen vliegen bij de warme kachel of in de zaal.
Een looping in de kamer zie ik voorlopig niet zitten.

Nee loopings doe ik ook nog niet binnen. Maar idd wel parcourtjes maken! bijvoorbeeld onder het bureau door, dan deur naar de badkamer open zetten en daar overheen (de plafond krabber), rondje om de huiskamertafel en nog n keer :P

Die van mij is gisteravond ook binnen gekomen, helaas werk ik in de avond/nacht, dus zojuist een laad snoertje gemaakt en de accu's liggen nu aan de lader.
Straks maar even testen.

Als ik vanmiddag de benodigde stekkertjes binnen krijg,
maak ik straks nog een filmpje met mijn hubsan x4 FPV gevlogen. ;)
Ik heb namelijk nog een FPV set van zender + camera voor 2.1 gram.

Iemand nog een voordelige link voor een mode1 versie?

Is de mode 1 versie moeilijker te vinden? Ik heb een devo 4 in mode 1, maar ik heb eigenlijk mode 2 nodig. Dus als je wilt ruil ik mijn zender graag om.

UPDATE: Ik dacht dat ik in het Ladybird topic zat :) Ik heb dus geen mode 1 zender voor deze quad...

Laatst bewerkt:
Back