Hubsan Micro Quad

hoi mensen,
heeft iemand van jullie misschien nog een motortje van de x4 op voorraad met de zwart wit draad.
ik heb mijne gekregen met een kapotte motor maar de klantenservice helpt ook niet echt mee.
ik wil hier een vergoeding voor betalen van een euro of 5.
op banggood kosten ze maar 2 of 3 dollar maar ik heb geen paypal.
bedankt!!!!

hoi mensen,
heeft iemand van jullie misschien nog een motortje van de x4 op voorraad met de zwart wit draad.
ik heb mijne gekregen met een kapotte motor maar de klantenservice helpt ook niet echt mee.
bedankt!!!!
Ik heb van de 4 motortjes nog maar één zwart wit over. Ik wil best een bestelling voor je doen. PM maar.

In de manual zie ik de reverse stand met een aanduiding SE.
Dit zie ik ook op de zender.
Om in de sensitivity stand te komen doe ik hetzelfde maar kan SO niet vinden.
b.v. blz 7
Toch kan ik in die stand de sensitivity wel wijzigen.
Moet die SO in de beschrijving niet ook gewoon SE zijn en bestaat SO niet?

hoi mensen,
bedankt!!!!

Het hoeft niet perse zwart wit te zijn he,je hebt er nu geen liggen maar moest je een rood blauwe hebben wissel je de draadjes gewoon om.Maakt niet uit bij zo'n motortje.
Succes verder zou ik zeggen en probeer zeker eens een afspraak te maken met Petertje.Heb dat ook zo gedaan omdat ik geen visa/mastercard heb en de mijne zijn nu onderweg met de post. :)

Wel of niet draairichting omdraaien twijfelachtig.
Ik heb hier een linksdraaiend motortje (van boven gezien) defect met witte en zwarte draad.
Als je goed kijkt dan zie je de sleepcontacten met de draairichting mee dus linksom.
Ik vraag mij af of een rechtsdraaiend motortje de sleepcontacten rechtsom heeft.
Wie heeft een defect rechtsom draaiend motortje om te kijken.
Dan pas kun je zeggen dat je links en rechts gerust kunt wisselen door gewoonweg de draairichting om te draaien.

IMG_4889.jpg

--------------------------------------------------------------------------------

wat is het verscheel tussen deze en de walkera ladybird behalve de prijs?

De Walkera Lady Bird kun je binden/vliegen met een Walkera Devo zender.
De Micro Quadcopters van alle andere merken hebben vaak hun eigen zender.
Vr Gr D

Wel of niet draairichting omdraaien twijfelachtig.
Ik heb hier een linksdraaiend motortje (van boven gezien) defect met witte en zwarte draad.
Als je goed kijkt dan zie je de sleepcontacten met de draairichting mee dus linksom.
Ik vraag mij af of een rechtsdraaiend motortje de sleepcontacten rechtsom heeft.
Dan pas kun je zeggen dat je links en rechts gerust kunt wisselen door gewoonweg de draairichting om te draaien.

IMG_4889.jpg

tuVdVJJr_yQ[/media] your quadcopter motor? clockwise to anticlockwise and vice versa! - YouTube

Et voila :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was de vraag?:

Dus het filmpje geeft geen antwoord op de vraag.
Je weet niet of er verschil zit tussen links en rechtsdraaiende motortjes en of de sleepcontacten anders zijn.

Ik heb verschillende gevallen gezien waar een andere motor is toegepast met de bedrading omgedraaid. Mijn kapotte motor is ook de zwart/wit versie. Als ik zo naar de sleepcontacten kijk, verwacht ik niet echt veel problemen als de boel andersom draait. Zodra er een blauw/rode kaduuk gaat, zal ik 'm open slopen ;)

De draai richting had ik ook vragen over, maar zo te zien zijn er geen koolborsteltjes aanwezig, gewoon een blikken sleep contact. Kortom gewoon de draadjes omdraaien, et zou geen verschil uit moeten maken.

Hubsanmotorbase_zps1a00b08b.jpg

Hier een rechtsdraaiende motor.
Zoals te zien zijn ze verschillend, maar ik denk niet dat het problemen oplevert als deze de andere kant op draait.
Ik heb in ieder geval allemaal rechts draaiende motoren besteld, dus we zien wel.

IMG_4889.jpg

Linksdraaiende motor voor makkelijk vergelijk. (even van Ton geleend)

Laatst bewerkt:
Dat weet je alleen als je een rechtsdraaiend motortje open hebt en de sleepcontacten kan zien !!!!
Zouden die Chinezen 2 verschillende maken om ons te pesten??
Wie o wie heeft een defect rechtsdraaiend motortje?

Ik was te laat het bewijs is al geleverd hierboven.
Het kan dus wel uitmaken misschien qua levensduur

ZUCHT... ben mijn x-4 quad'tje denk ik definitief kwijt...:-|

ligt nu ergens op 't dak in de sneeuw verborgen...:mad:

Bellen bij de buren of ze een ladder hebben ofzo?
Best niet te lang wachten aangezien de koude niet goed is voor de elektronica/lipo.

ZUCHT... ben mijn x-4 quad'tje denk ik definitief kwijt...:-|

ligt nu ergens op 't dak in de sneeuw verborgen...:mad:

Toen mijn maatje zijn quad een keer in de boom had gevlogen, heb ik een cameraatje onder mijn MQX gehangen en op zoek gegaan. Niet dat we 'm zo uit de boom kregen, maar ik heb 'm wel op film vastgelegd.

Succes met zoeken.

Bellen bij de buren of ze een ladder hebben
had ik al gedaan, maar helaas geen weg naar boven... :(

bovendien weet ik slechts globaal waar 't ding zich bevind.
hij zit namlk verstopt onder de sneeuw....
nadat ik had aangebeld naar 't dak gekeken, maar toen was 't van: euh.... waar zit ie nu ook alweer???:confused:

omdat 't dak ook niet echt begaanbaar is (puntdak) heb ik een héél lange ladder nodig om bij de quad te komen...
maar dan moet ik ook eerst al die sneeuw er vanaf halen om m'n quad te zoeken...:-|

daarbij denk ik dat 't ding niet meer werkt ALS ik 'm terug krijg...

Toen mijn maatje zijn quad een keer in de boom had gevlogen, heb ik een cameraatje onder mijn MQX gehangen en op zoek gegaan.
ik heb niet de luxe van een tweede quad ;)
't is idd een goed idee, maar heb:
- geen camera die klein en ligt genoeg is
- 't is voor mij behoorlijk lastig om een heli op zo'n hoogte goed in hoover te houden, voor 't zoeken.

bovendien is 't ook wel extreem om m'n dure heli op 't spel zetten voor een quadje van ong. 20,- :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back