Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig al iemand een betrouwbaar adresje voor spare parts gevonden waar je met paypal kan afrekenen?
Vraagje:
Ik wil eigenlijk de lipotjes die ik bij de UDI U816 mee krijg geleverd (en los ga kopen bij HK) gaan laden op mijn eigen lipo-lader en niet via zon gaar usb ladertje.
Maar weet iemand misschien waar ik zon laad kabeltje of stekkertje vandaan kan halen? Zoek me een ongelijk maar tot nu toe zonder succes.
Ik weet niet of je ze al hebt gevonden, maar ik heb deze besteld.
Zijn dat de juiste aansluitingen?
Ik heb ondertussen een motorasje krom geholpen (keihard tegen de muur omhoog)
Motortje draait nog wel, quadje vliegt ook nog gewoon!
Ga m wel vervangen, geen zin om iets door te laten branden op de print.
Yep. Het zal wel even duren voordat ze binnen zijn. Ik heb zitten kijken naar losse Lipos bij HK. Dan heb ik gelijk de batterij stekkertjes ook.
Thnx man, heb ze gelijk even besteld. Kan ik even verloopje maken om 4 accuutjes te gelijk te laden op mijn eigen lipo lader.
Update:
UDI U816 is binnen!!
Echt super dingetje voor 25 euro. Ik heb alleen ervaring met rc vliegtuigen, maar ik vlieg zo de kamer door met dit dingetje.
Kwaliteit qcopter is gewoon bovenverwachting en stabiliteit ook. Alleen de zender voelt en ziet er een beetje plastic en goedkoop uit. Maar ja wat kan je verwachten voor dat geld.
Ik ga hier zkr plezier aan beleven.