Netjes gedaan, heb je al opnamens?, Foto's?
Thnx
(eigenlijk m'n 1e projectje met een btje solderen en krimpkousen :squarewink
!
Nog geen opnames van onder de Hubsan, want wacht nog steeds tot die binnen is.
Valt nog wel te bezien hoe het gewicht de prestaties beïnvloedt.
Ben nog rond aan het kijken om het gehele gewicht te verlagen. Er zijn er zat die vliegen met dezelfde setup, maar je wilt het toch altijd lichter om de motoren te ontzien. Ik denk aan een custom light weight frame, wellicht beter presterende props. Verwijderen van de rubberen voeten
(alleen wanneer ik vlieg met camera).
Ben van plan om met de 380 lipo's te vliegen, en deze brengen ook weer extra grammetjes mee. Kan ook bijv de lens vervangen v/d 808 camera, die 120° weegt toch weer wat meer.
Wordt dus nog wel even zoeken naar het uiteindelijke geheel.
mooi ingepakt die camera. Ik heb mijn camera nog niet binnen.
Bedankt. Krimkous krimpte niet tot tegen de lens, dus heb er wat schuim rondom tussen geplaatst tegen eventuele vibratie.
Welke camera verwacht je?
Ben ondertussen even bezig geweest met het knutselen van een koffertje voor mijn hubsan.
Het koffertje is te koop bij Conrad, je moet dan zelf nog even het schuimrubber op maat eruit halen/snijden.
Mooi gemaakt zo!
Wil ook zoiets maken, thnx voor de tip. Past alles makkelijk? Drukken de props en remote tegen het schuim als je de koffer sluit?
PS:
Lees her en der
(andere fora) toch tegenstrijdige berichten mbt tot het verschil in motors van de V1 & V2:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1892448&page=11
Als je die hele pagina er op na leest, zal je ook tot de conclusie komen dat BangGood de ene keer motors met korte shaft levert, de andere keer met lange shafts, maar andere props. Beide onder de V2-noemer.
Wat wel vast staat is dat de beide motors die zij verkope n dezelfde specificaties hebben, en dus zomaar upgraded worden genoemd. De korte shaft motoren zijn dus iig niet los via BG verkrijgbaar atm.