Ik was gisteren zeer tevreden over mijn eigen prestaties in de m-chassis, vooral de kwalificatie (6e). In de kwalificatie is het me 2x gelukt om het verschil tussen besttijd en snelste tijd laag te houden (gem 12.6 / best 12.1). Uiteindelijk werd ik 10e omdat er veel jongens dicht bij elkaar zitten... het geheim?...... ik zal het verklappen: stressbeheersing.... gaat als volgt: ik lul de hele wedstrijd positief tegen me zelf (niet hardop natuurlijk) lekker eerste bochtje......effe niet pushen...lekker eerste rondje geen fouten....niet slecht....zit die Martijn alweer achter me....effe ruimte geven in de volgende bocht....goed opgelost ouwe.....even kijken of ik hem 3 bochten kan volgen...helemaal niet slecht voor een ouwe lul......volgende rondje iets rechter door de chicane....lekker gelukt....volgens mij ga ik goed worden.....tralalalie.....Eric Mulder vlak achter me....niet gelijk aan de kant zo goed is die nou ook weer niet.....lekker rustig een paar bochtjes aan de binnenkant blijven....lekker gedaan...hoor ik die Mulder nou stiekum een beetje zuchten?.....haha.....ben ik nou die van der Hagen op een rondje aan het zetten?....zal toch niet waar wezen dat ik een betere setup heb?...tralala.....nou niet denken dat je echt goed bent maar lekker doorrijden op dezelfde manier....zo wat ben ik verstandig....hoor ik die Hugo nou zeggen dat ik op 3 lig?....lekker doordieselen......de rijtijd is nog 1 minuut....als ik 4 minuten geen fouten maak is zo'n laatste minuut een eitje.......Mario Taekema zit vlak achter me...laat maar gaan die Smurf...kijken of ik hem een paar bochtjes kan volgen...wat heeft die Taekema trouwens een lelijke body....(ik bedoel natuurlijk zijn auto...)...iedereen gefinished....even de bril van Hugo Keller lenen om de uitslag te bekijken.....ziet er goed uit (of heeft Hugo een roze bril?) tralalalie
Ik heb het vanavond eens geprobeerd terwijl ik met VRC Pro een TRF417 op Lostallo rondsleurde. Een twee minuten durende trail, dit is wat ik dacht:
Zo, daar gaan we.
Hier komt de eerste bocht.
Ga van het gras af.
Ga van het gras af.
Ga van het gras af.
Ga van het gras af.
Ga van het gras af.
Ga van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou van het gras af.
Ga nou ver***me van het gras af.
Ga nou ver***me van dat f***ing gras af.
Oh, de trail is voorbij. Dat ging snel...
Ruimte voor verbetering, maar je ziet: ik oefen wel.
Hugo