...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik vragen mag,
Het chassis / assen, welke kleur / kleuren zullen deze krijgen ?
Rood chassis zou zeker niet misstaan, zou een mooie neutrale kleur zijn tegenover de vlammen.
Misschien een geel chassis ??
Hallo Ruud,
Nou dat ziet er netjes uit hoor, alle elektronica mooi gemonteerd.
Maar nu blijft er toch niet zoveel ruimte meer over met al die elektronica.
Het motorgeluid klinkt ook goed, Super hoor !!
Maar wat een grote draaicirkel zeg, het lijkt wel een olietanker, die heeft ook een behoorlijke draaicirkel hahahaha !!
Maar binnenkort zal je wel een een bezoekje van de ARBO dienst krijgen, want de werkplek van Snowie is wel er beperkt !!!
Geen wonder dat Snowie de koppeling niet kan vinden in zo'n klein hokje, hahahaha !!
Vind alleen persoonlijk de 'overloop' van het wit en de vlammen niet zo mooiSchema twee.
![]()
Volg dit al een tijdje en in het begin vond ik het er nog raar uit ziet met die slaapcabine maar als ik het nou zie ... ziet er gaaf uit.
Vlammen en alles ziet er goed uit, mooi gedaan. (malletje oid gebruikt of ?)
Vind alleen persoonlijk de 'overloop' van het wit en de vlammen niet zo mooi
Ben zeer benieuwdHeb daar inmiddels een nieuwe spuitproef voor gedaan ...![]()
Ik gok op een chinese draakGa mijn truck de naam "Eastern Dragon" geven. Vindt hem wel wat van een draak weg hebben.
Mag je zelf bedenken wat er nog voor een afbeelding op gespoten gaan worden.
Hier dan de beloofde foto'tjes van de truck in de zwarte grondlak.
ruud de draken zien er wel aan de dunne kant uit
ziet er goed uit die zwarte grondlaag
Hallo Ruud,
Ziet er mooi strak uit hoor, nu de zwarte grondlaag er op zit !!
Maar ben je niet iets vergeten ?????
Hoi Bart,
was eigenlijke nog niet de bedoeling om de draak al mee op de foto te zetten.![]()
![]()
Dit is nog maar een spuitproefjes. Een Chinesche draak hoort dacht ik zo lang en dun te zijn.
Maar nu je het idee gezien hebt, zit nog te twijfellen of ik de kop van de draak op de motorkap of de sleeper plaats.
Moet daar nog wat mee experimenteren.
Hoi Piet,
mss Snowie zwart maken. :lol:
Help me even op weg, zou niet direct weten wat ik vergeten ben.
Grille,spatlappen,koplampen,knipperlichten,spiegels,luchthoorns?????????????Ik zeg maar wat.
Heeeeeeel stoer ding.
Is hij verlengd?Mijn roadtrain heb ik 12 cm verlengt,dat is dus eigenlijk een sleeperlengte die er bij gekomen is.
Mooi zwart metalic.Ja,dat zou ik doen.
succes verder met de bouw.
gr Marcel.
Hoi Piet,
mss Snowie zwart maken. :lol:
Help me even op weg, zou niet direct weten wat ik vergeten ben.