Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ziet er goed uit ruud
ik heb m'n king haulers ook binnen kan er ook aan beginnen nu
mvg bart
Al beslist over je as-opstelling?
Hoi Ruud,
Ik ben ook bezig aan een Amerikaanse truck hoor:cry::cry::cry:, het is wel geen heavy hauler maar toch
Ik denk niet dat er een bepaalde afstand is voor de middenstukken denk dat in uw geval, je het eerder uit een optisch oogpunt moet doen (optisch oogpunt??? klinkt raar).
Goed idee trouwens om 3 achterassen te gebruiken,lijkt me veel mooier en stoerder.
Heb gelezen dat u de vooras ook aangedreven wil maken.
Wanneer u de "uitgaande as" aan de voorzijde verlengd (zo kan men aan weerszijde van de 3bak een koppeling aansluiten) hoeft men geen tussenbak te gebruiken.
U hoeft dan enkel de 3bak wat verder naar achter te plaatsen en eventueel een klein beetje lager. Wou het bij mij ook zo doen maar ik kon mijn 3bak niet ver genoeg naar achter plaatsen.
Mvg Jan
@ ruud
zal ik zeker doen eerst nog wat meten en beetje nadenken en dan komen ze eraan
het wordt niet 1 amerikaanse truck maar 2 amerikaanse trucks u zal ze wel zien verschijnen op het forum
mvg bart
ruud ziet er heel goed uit
die gaat ogen trekken op een beurs ofzo
Hey Ruud,
Dat ziet er al veel beter uit met die magneetjes, die schroefjes deden afbreuk aan het model.
Mooie verbouwing van de vooras. Wel even opletten wanneer u hem monteerd zodat de draairichting juist is. Anders kan het zijn dat u hem even moet omkeren. Had daar bij de scout even niet opgelet, en de wet van Murpy..... hij kon er terug af om omgekeerd te worden.
Leuk om jouw op een Nederlands forum tegen te komen
groetjes Jan
nee de spoiler heb ik zelf gemaakt je moet gewoon 2 stukken plastic nemen de ene net wat breder dan de andere endan een beetje buigen en de andere ook dan krijg je dat effect endan plannen en de zijkant gewoon uitsnijden en op de zijkant plakken endan heb je een mooie vleugel pootjes erop en klaar is kees je kan hem naar je eigen zin maken mvg topgun
Hey iedereen,
als je de diff's opvult met Siliconen vet screëer je een soort diff lock.
Steek je er dan nog een aantal kleine stukjes keueknpapier bij verbeter je nog dit effect.
Is een goedkoop alternatief voor sperbare diff's
Geert
Hey Ruud
Ivm het ophangen van de vooras. Is het niet mogelijk om dit te doen met bladveren net zoals de achteras eventueel bijgestaan door een schokdemper ter ondersteuning
diff lock is niet interessant voor jou truck.
Diff lock houdt in dat je je differienteel kan sperren zodat deze niet meer werkt en beiden wielen even veel worden aangestuurd in plaats van dat het wiel met de minste weerstand de meeste kracht krijgt.
Diff lock wordt toegepast in off road voornamelijk
Hoi Ruud,
Allereerst inderdaad Home sweet home (maar af en toe is op verplaatsing is ook niet slecht, veeeeeellllllleeee nieuwe ideen en oplossingen).
Inderdaad een foto zegt soms meer dan woorden. Is inderdaad een mooie en eenvoudig te realiseren oplossing. Heb 2 opmerkingetjes, ja kan het niet laten.
Zou de wielgeleidingsstangetjes naar achteren laten gaan (de truck is toch lang genoeg aan die kant). Het zou goed kunnen dat u met bladveren toch het gewenste effect kunt bereiken daar er toch we wat gewicht op de vooras komt en de veer dus sneller zal inveren dan achteraan. mischien iets dat u ff kan testen
groetjes jan