Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Propruimer is nauwkeuriger.
Met de rechterhand de propruimer draaien en met de linker de prop elke keer een stukje draaien.
Daarmee voorkom je helemaal dat het gat scheef opgeruimd wordt.
Wanneer je links bent mijn tekst even aanpassen.
Met een boorstandaard heb je sneller kans om er teveel af te halen.
En Alex, jij hebt redelijk dezelfde setup. Vind jij die motoren niet veel te sterk? Wat voor motorsteunen gebruik jij?
Oeh, laten mijn buisjes nou net ook 14mm zijn! Waar kan ik die dingen kopen? Ik denk dat dat voor mij ook de oplossing gaat worden!
3. Hij trekt naar een bepaalde kant. We hebben 'm met de stokken aan het landingsgestel de lucht in begeleid. Toen bleek dat ie overhelde naar een bepaalde kant. Ik heb vooraf de Naza dans gedaan en 'm een advanced calibration gegeven. Waar kan het nu nog aan liggen?
1. Wat me het eerste opviel waren de controls: dat slaat helemaal nergens op. Als de throttle onder de 10% komt gaan de motoren uit. Wat nou als je dat per ongeluk in de lucht doet??? Ook doet ie boven de 10% niet veel, pas als ik bij de 50% kom geeft ie ineens een flinke stoot gas. Harder dan 50 à 60% heb ik 'm ook nog niet gehad, omdat ik 'm niet vertrouw.